Säsongare i Tandådalen?

Sandy87

Ny medlem
Säsongare i Tandådalen?
Någon mer än jag som bara längtar LÄNGTAR efter att få komma till Tandådalen och jobba i vinter?? Kanske till och med finns någon som ska bo i Fäboden 2 och kommer att bli min hus-kompis under några grymt härliga månade? =)

Säsongare i Tandådalen?
Hej hej, Jag heter Sara och Jag ska faktiskt bo i fäbod 2...!! Fast det är i hundfjället jag ska jobba så jag vet inte om det är samma?? Fan va kul annars...hehe

Säsongare i Tandådalen?
Jag ska också jobba som skidlärare. Kommer bli riktigt riktigt kul! Visst blir det en hel del skidåkning även när man jobbar. Mest ser jag fram emot att utvecklas en massa själv som åkare vilket man ju gör när man lär andra!

Säsongare i Tandådalen?
Hrmm ja de gjorde den visst...men då får vi la ta upp tråden igen! För nu börjar det bannemej närma sig. Den 12 dec drar du alltså upp... den 22.a nov var min tanke. Lite obehagligt bara om det visar sig att jag får hänga runt själv i vårt gigantiska hus på 16 pers i tre veckor... Eller när tänkte alla mina andra hus-kompisar åka upp? nån...? Ha det fint så länge!

Säsongare i Tandådalen?
Lalala.. jag ska iallafall dra upp nu på söndag tillsammans med en tjej som heter Anna. Hon ska bo i hus E och jag i fäbod 2. Vi ska jobba i receptionen i hundfjället och vår utbildning börjar den 13 november. so no worries! Vi kommer nog vara de första ni ser när ni kommer =) och vi lovar att inte trasha era rum...för mkt iallafall =)

Jag tar med mig dvd upp, för det finns bara en tv i vardagsrummet. Har nån en gammal video kanske man kan dra med den oxå??
Fäbodarna: I närheten av nån mack och fjällkyrkan. det är 2 hus med 8rum vardera, 16 pers/stuga. Ett kök på övervåningen och vardagsum på nedervåningen. typ minst 2 toaletter, massa kylskåp och nada mas! Ta med er massa roliga grejs upp!

Senast ändrad:
Säsongare i Tandådalen?
Jag ska också upp till tandådalen.. ska stå i liftarna.. Kommer bo i Myrflodammen 4.. några fler som ska bo där??

Senast ändrad:
Säsongare i Tandådalen?
Ska stå i liften i hundfjället i vinter... åker upp i nästa helg (18-19) från mariestad i västergötland. Skulle bli superglad om ja hittade nån att lifta me som har vägarna förbi...

Säsongare i Tandådalen?
Ta väl hand om fäbo 2:an...var mitt hem förra säsongen! rum 2 är heligt förövrigt. syns efter jul sälen!

Säsongare i Tandådalen?
Jag ska tillbaka till det galna livet i Sälen och göra min 3e säsong i liften på H-fjället. Förra säsongen var underbar och ja ta med en skön inställning så kommer ni få en grym vinter.
HC öppnar den 24e missa inte det!. =)

Säsongare i Tandådalen?
Tja tja! Ser att det är en del fäbodfolk här. Kul! Sj ska jag jobba lift i T-dalen och bo i 1:an. Ses i om ngn vecka! Guld!

Säsongare i Tandådalen?
Nej inget trailertrash här .... Kommer att bo i hundfjället i vinter . Men jobba i stöten på vattufjäll. Hoppas vi syns på en öl eller två!!!!!!

Hörs där allihopa

Ha de gött

Säsongare i Tandådalen?
God afton någon som bor fäbod 1?
Är det något man ska ta med sig till sugan för att göra den till Sälens skönaste?
Kommer om en dryg vecka...

Tillbaka
Topp