Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför tvekar du? Kläppen verkar ju vara ett grymt bra ställe att jobba på. Vad jag har läst blir det också bättre sammanhållning bland personalen på ett lite mindre ställe som Kläppen, om man jämför med t.ex. Åre.Honeyqute sa:Jag har fått jobb som skidlärare på Kläppen men har ännu inte tackat ja.
Ska ge besked på måndag. Så vi får se![]()
Hon ska ju på rekryteringshelg i Tandådalen/Hundfjället innan.Pelmazo sa:Jag fick ett positivt besked i tisdags och jag tackade ja direkt. Ska jobba som liftvärd.
Varför tvekar du? Kläppen verkar ju vara ett grymt bra ställe att jobba på. Vad jag har läst blir det också bättre sammanhållning bland personalen på ett lite mindre ställe som Kläppen, om man jämför med t.ex. Åre.Honeyqute sa:Jag har fått jobb som skidlärare på Kläppen men har ännu inte tackat ja.
har varit i samma sits, bara tacka ja till allt först sen välja. Arbetsgivarna är medvetna att folk söker fler anläggningar såklart. det är så lång tid kvar till säsong ändå och det finns en hel drös med folk som blir överlyckliga över att få din plats i stället.pontus87 sa:Men om man ska ge besked på måndag om kläppen och intervju för sälen är i helgen så lär det ju knappast bli ett svar från sälen så direkt.
Såhär ligger det till:Pelmazo sa:Jag fick ett positivt besked i tisdags och jag tackade ja direkt. Ska jobba som liftvärd.
Jag sökte också skidshop. Men jag fick för mycket utgifter där och för lite i lön så jag fick svårt att känna motivering att jobba för att precis klara sig.FuckYeah sa:Tjena! Jag var på intervju för skidshop/skiduthyrning i kläppen och har inte fått svar än, finns det någon som har sökt skidshop och fått svar?
Det låter i och för sig väldigt vettigt. Hoppas ändå att vi ses i Kläppen i vinter!Honeyqute sa:Såhär ligger det till:Pelmazo sa:Jag fick ett positivt besked i tisdags och jag tackade ja direkt. Ska jobba som liftvärd.
Kläppen frågade mig om jag skulle på intervju på något annats ställe och då svarade jag Hundfjället.
Så då frågade de mig vilket jag skulle välja om jag fick ja från båda.
Jag svarade då såhär: Jag kan inte svara på det just nu, har nu varit på infomöte på kläppen och det känns jätte bra.
Ska sen upp till hundfjället och känna på hur det är där.
Efter detta gav de mig jobbet.
Frågade när de ville ha svar och de sa att det får väll bli efter jag varit på hundfjället.
Så jag ska alltså känna efter hur det känns på hundfjället nu i helgen och utgå från det.
Vet att jag ej kommer få svar från de på en gång. Men vill åka upp till Hundfjället för att inte känna att jag kommer ångra mig om jag väljer Kläppen utan att gett Hundfjället en chans..
jag tänkte ghost-säsonga, men nu har du förstört alltsuperunknown sa:Jag, hyllengren och ost kommer säsonga i kläppen, men vi tänker inte jobba.
the illest ghosthyllengren sa:jag tänkte ghost-säsonga, men nu har du förstört alltsuperunknown sa:Jag, hyllengren och ost kommer säsonga i kläppen, men vi tänker inte jobba.
då blir vi kollegor!Honeyqute sa:Jag ska jobba som skidlärare på KläppenSer grymt mycket fram emot det!
Dom kommer maila ut info om boende och så vecka 40.ellinor sa:Hur tänker ni med boende? Kollat nåt än?![]()
Okej nice, kommer bli en grym säsong! Jobbat där förut?Jess_ica sa:Dom kommer maila ut info om boende och så vecka 40.ellinor sa:Hur tänker ni med boende? Kollat nåt än?![]()
![]()
Kul med massa nytt folk på berget, kommer bli nice!
Klart de kommer bli grymt! Yes, ska upp å göra tredje sässen nuellinor sa:Okej nice, kommer bli en grym säsong! Jobbat där förut?Jess_ica sa:Dom kommer maila ut info om boende och så vecka 40.ellinor sa:Hur tänker ni med boende? Kollat nåt än?![]()
![]()
Kul med massa nytt folk på berget, kommer bli nice!
Härligt! Då ses vi i vinter alltså (Y)Jess_ica sa:Klart de kommer bli grymt! Yes, ska upp å göra tredje sässen nuellinor sa:Okej nice, kommer bli en grym säsong! Jobbat där förut?Jess_ica sa:Dom kommer maila ut info om boende och så vecka 40.![]()
Kul med massa nytt folk på berget, kommer bli nice!![]()
Samma här, hittar inget på hemsidan.. Är ju roligast att bo med andra men det är ju svårt att fixa om man måste leta själv.ellsen sa:tjo ska oxå jobba i vinter
jag fick mail idag , men hittar inga boenden ? :s
Jag snackade lite angående boende med Martin (chefen för shopen) och han sa att det finns alla möjliga alternativ att bo! Men som du säger hade det varit svin nice att bo massa folk i ett stort hus eller liknande ! =)ellinor sa:Samma här, hittar inget på hemsidan.. Är ju roligast att bo med andra men det är ju svårt att fixa om man måste leta själv.ellsen sa:tjo ska oxå jobba i vinter
jag fick mail idag , men hittar inga boenden ? :s
Till mig sa de att jag skulle få ett mail v.41 med all info.ellsen sa:ska jobba på restaurang tranan .
de sa att information om boendet skulle stå i mejlet. och i mejlet står de attt de ska finnas på klappen.se . men hittar inget om de :p haha