Säsongen 16/17 i St Anton Söker boende, folk och råd!

Lundiis

Medlem
Hallå!

Jag och
@lajni är två grabbar från det sydligaste av Skåne på 19 år som med en nyligen tagen student har bestämt oss för att spendera december till april på sydligare och betydligt snöigare bredgrader i Österrike, orten vi har valt är så klart St. Anton.

För oss är att "pumpa puder" i offpisten det absolut viktigaste med säsongen men vi tycker öl är väldigt gott sålklart :cool: Vi har kommer försöka jobba ca 2-4a dagar i veckan men det är inget som är skrivit i sten.

Likt alla andra blivande säsongare så söker vi nu beoende och eventuellt fler att åka med för att kunna fylla en större och bättre lägenhet. Alla tips ang jobb, boende och eventuellt andra saker vi har glömt är välkommna!

//Erik och Linus :D

Senast ändrad:
tjenare Erik & Linus!

Likt er söker jag också boende inför en galen säsong i st anton. om det skulle vara så att ni behöver förstärkning i lägenhet kan ni lita på mig. bara att höra av sig så kan vi säkert lära känna varandra bättre!

Tjena grabbar!

Gjorde skidsäsong här i Sverige förra vintern, men är denna säsong sugen på mindre jobb och mer puder. Funderar därför på att dra ner till Alperna och köra den vintern. Söker ni ytterligare en snubbe till boendet är det bara att höra av sig så kan vi snacka mer om det!
Hade!

Tja boys!

Kul med intresse! vi hör absolut av oss om vi har lägenhet med platser över! :)

//Lundiis

Fan vad kul med säsong, jag tänkte också dra ner till Anton och letar kul folk att dela lgh med. Jag har planer på att dra vidare efter säsongen så jag tänkte jobba en del. Men mitt fokus ligger också på pudret.

Har ni hittat någon lgh?

Tjaba!

Vi är tre killar som ständigt letar boenden i alla orter då vi inte har bestämt oss vart vi vill åka. Alla har bra skiderfarenheter och är lätta att resonera med.

Är ni intresserade så är det bara att skicka ett pm!

Tillbaka
Topp