Säsongs Jobb!

Säsongs Jobb!
Ok, fick för mig att wuchi hade fått svar från dom, men han kanske hade fixat jobb på andra vägar.
Är det någon mer än jag som inte kan logga in på skistar?

Senast ändrad:
Säsongs Jobb!
okey, tur i oturen eller hur man ska säga att fler än mig inte kan logga in.
Okey, jag har inte den blekaste vart han ska jobba...

Säsongs Jobb!
jag ska som sagt jobba på parkvillan. har inte sökt ett enda skistarjobb då jag vill åka och inte dalta med skidskoleungar eller stå och ge dryga typer hjälp vid liften. :)

ska dock bli riktigt kul att säga hej till er varje gång man ska upp för en topp tur en soligdag när ni står och svettas i tott eller ngt :P

Senast ändrad:
Säsongs Jobb!
jo jag tror dom fixar boende, har en kompis som jobbade för dom i sälen och då bodde alla anställda ihop i ett eller fler hus och så delade dom rum med en person.

Säsongs Jobb!
Hmmm jag var på infodag för nån vecka sedan. Och då sa de att de hade boende men inte till alla så det var om man kunde fixa det själv? eller nåt! Kryptiskt kryptiskt!

Säsongs Jobb!
Gjort 2 säsonger på skistar..
asså boende ordnar sig... de menar bara att om man har boende redan så är det bra..

Säsongs Jobb!
Nån mer som tar tåget upp från göteborg den 22a september? kanske till å med är sugen på att festa till det på vägen upp?

Säsongs Jobb!
Sitter på centralen nu och väntar på tåget. Har extremt tråkigt här dock. Kom till Sidewalk Express hörnan och liva upp stämningen lite.

Säsongs Jobb!
Ha gjort två säsonger åt Ski Star... å då ha boende aldrig vart nå problem.
Hamnar du utanför "byn" se till å hamna i "blåkulla" huset uppe på Björnen då. Sjukare fester finns inte... jo kanske på Torpet ;)

Säsongs Jobb!
Fan, jag blev kallad på intervju men sket i det eftersom jag inte pallade dra upp till åre för intervju. Var jag dum eller?
Man borde väl kunna firra nåt på plats tycker man.

Tillbaka
Topp