Säsongsjobb hos skistar 2009/2010

Återigen, jag ska på intervju i Trysil 8-9 oktober för jobb som skidlärare. Jag kommer få låna bil från Örebro (bor i Uppsala.) Skicka meddelande om samåkning är intressant! Hoy!

Hej. Va uppe på intervju om liftvakt i Lindvallen men dom verkar inte ha hört av sig. När ringde dom till er? Antagligen negativt svar då? :(

krrilleeee sa:
JoakimHayland sa:
kanske...

Skiskola
liftvärd
gästservice
osvosv

lönen ligger kring 100lappen i skidskolan vet jag då.
i sälen får man som anställd boende vars hyra dras från lönen..
i åre är det lite klurigare med boende har jag hört? nån som jobbat i åre kan nog svara bättre på det..
jag får gratis boende i sälen, så det lär ju inte stämma
vart ska du jobba då? & vet du vart du ska bo?

är det inte någon som ska jobba för Lindvallen restaurang? har fått jobb som restaurangbiträde och vore kul att höra om nån annan ska jobba för dem och kanske ska upp till Sälen den 22e?

Hej alla härliga sälenbummare!
Ska upp över julhelgen 25-27 dec med två andra kompisar. Och jag är själv en gammal åresäsongare och vet att det e kul å hänga med alla som jobbar. Så om nån har tips på vad som händer under helgen så hör gärna va er!

Ha en underbar säsong! // Nathalie

Natly sa:
Hej alla härliga sälenbummare!
Ska upp över julhelgen 25-27 dec med två andra kompisar. Och jag är själv en gammal åresäsongare och vet att det e kul å hänga med alla som jobbar. Så om nån har tips på vad som händer under helgen så hör gärna va er!

Ha en underbar säsong! // Nathalie
Skulle inte du till gaustablikka?

Snödjup

Tillbaka
Topp