Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sweet jag medAlgoritm sa:Jag ska jobba i skiduthyrningen/shoppen i Lindvallen/högfjället!
Nice! jag skall hålla till på snötorget var ska du själv vara?N-andersson sa:tjena alla kul att denna tråd blev så aktiv, kan medela att jag fick jobb som skidlärare i lindvallen !
Fick mitt positiva besked den 25.Mumma sa:Hej. Va uppe på intervju om liftvakt i Lindvallen men dom verkar inte ha hört av sig. När ringde dom till er? Antagligen negativt svar då?![]()
vart ska du jobba då? & vet du vart du ska bo?krrilleeee sa:jag får gratis boende i sälen, så det lär ju inte stämmaJoakimHayland sa:kanske...
Skiskola
liftvärd
gästservice
osvosv
lönen ligger kring 100lappen i skidskolan vet jag då.
i sälen får man som anställd boende vars hyra dras från lönen..
i åre är det lite klurigare med boende har jag hört? nån som jobbat i åre kan nog svara bättre på det..
Skulle inte du till gaustablikka?Natly sa:Hej alla härliga sälenbummare!
Ska upp över julhelgen 25-27 dec med två andra kompisar. Och jag är själv en gammal åresäsongare och vet att det e kul å hänga med alla som jobbar. Så om nån har tips på vad som händer under helgen så hör gärna va er!
Ha en underbar säsong! // Nathalie