Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sweet, det låter som det kommer bli en kul vinter dåPalledaman sa:Tror det är väldigt många som åker själv så du kommer nog inte känna dig ensam så länge precisMan träffar ju alltid kul folk i liften, när man käkar, på jobbet, ja överallt helt enkelt, gäller bara att vara lite social :D
Big Horn Steakhouse hette ju Heiskroken förut, vet faktiskt inte om det är nya ägare men det nya namnet är ju fult som få iaf, haha!
Är det så? Vad trevligt! Ska du jobba i kök eller servis? När åker du upp? Jobbat där förr?mtgibbarn sa:Luddewi, Ser ut som vi kommer bli arbetskamrater då![]()
Lite sent att söka nu kanske men alltid värt att försöka. Jag såg en annons på norska arbetsförmedlingens hemsida (eller om det var den svenska) att dom sökte personal på restaurangen i Trysil och skickade in en ansökan på måfå. Fick napp och på den vägen är det. Googla, kolla in skistars hemsida, arbetsförmedlingens hemsida och liknande. Men som sagt kan jag tänka mig att det är försent nu men det skadar ju aldrig att skicka in ansökan, kan ju alltid vara så att nån hoppar av/får sparken eller så.emmaantonia sa:Verkar vara många som ska jobba i trysil och jag vill sjukt gärna säsonga någonstans i vinter, vart hittade ni era jobb i trysil?
Gå in på http://www.trysil360.com.emmaantonia sa:Jo haha jag vet, jag är lite utav en sista-minuten-människa. Då vet jag iaf vad det är som gäller så bara hålla ögonen öppna och hoppas på det bästa! Tack så mycket för tipsen och ha så roligt i vinter!![]()