Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt! Någon som skrev nått om att det inte gick så mycket bussar där omkring så jag blev lite orolig att jag skulle bli tvungen att hika 30 min till jobbet :P Men dåså, då ses vi nog där!tovigatove sa:heeej chris! jag ska också jobba på hotellet, Mountain Resort, och bo i personalboendet. om jag har fattat det rätt, så ligger det väldigt nära hotellet, blu radisson. typ några minuter ifrån. how about that?![]()
Haha IDP förstår jag?ChrisEdstrom sa:Grymt! Vad ska du jobba med? Jag ska städa hotellrum![]()
Finns inga norrmän i Trysiltovigatove sa:Okej. Då blire du som håller rent efter norrmännen! Äre på radisson eller mountain resort?jag ska jobba som frukostvärdinna, som det så fint kallas, på mountain resort.
Nej det tror jag inte. Jag var på stugorna när jag städade där så har ingen aning.ChrisEdstrom sa:Ja det blir väl jag det. Kan ju inte vara så svårtVad står IDP för?
Står för inköps och driftspartnerv-larsson sa:Nej det tror jag inte. Jag var på stugorna när jag städade där så har ingen aning.ChrisEdstrom sa:Ja det blir väl jag det. Kan ju inte vara så svårtVad står IDP för?
haha, sant iofs!v-larsson sa:Finns inga norrmän i Trysiltovigatove sa:Okej. Då blire du som håller rent efter norrmännen! Äre på radisson eller mountain resort?jag ska jobba som frukostvärdinna, som det så fint kallas, på mountain resort.
![]()