molteb Ny medlem 2006-10-16 sauze d`oulx (Italy) #1 Noen som har vært der??? Eller skal dit???? Jeg og en kompis tenkte å kjøre ned dit i Jan og kjøre tilbake til trondheim(nORGE) ;-) I MARS. Jeg kjører telemark og kompisen kjører slalom.
Noen som har vært der??? Eller skal dit???? Jeg og en kompis tenkte å kjøre ned dit i Jan og kjøre tilbake til trondheim(nORGE) ;-) I MARS. Jeg kjører telemark og kompisen kjører slalom.
Le-Bez-Jens-i-chamonix Ny medlem 2006-10-18 sauze d`oulx (Italy) #2 Stort bra system bra offpist särskilt i den franska delen av systemet.
chrtur Aktiv medlem 2006-10-20 sauze d`oulx (Italy) #4 Säkert något intressant stod här en gång? Senast ändrad: 2007-01-31
molteb Ny medlem 2007-01-23 sauze d`oulx (Italy) #5 Naa snoer det som bare f... i Sauze I morgen offpist tjo ho!!!!!
chrtur Aktiv medlem 2007-01-23 sauze d`oulx (Italy) #6 Säkert något intressant stod här en gång? Senast ändrad: 2007-01-31