Schysst snowboard t-shirt

Schysst snowboard t-shirt
njaa, jag gillade den inte

onödigt att skapa en tråd för att det finns en t-shirt som du tycker är snygg
 
Schysst snowboard t-shirt
Ville bara kolla vad annat folk tyckte om den.. Någon som diggar den som jag? Någon som har andra förslag på schyssta t.shirts med snowboard motiv? Är ute efter en hur som helst :)
 
Schysst snowboard t-shirt
Jag tyckte den var schysst! Speciellt den gula med lila åkare på. Jävligt annorlunda färger vilket gör den unik, o de gillar jag som fan!!

Inget annat att rekommendera för tillfället. Orkar inte surfa runt nu :P
 
Schysst snowboard t-shirt
Jag måste också säga att det är lite små onödigt att göra en tråd om en t-shirt som inte ens kostar 300 kronor. Inte som att jorden går under om du köper den och det visar sig att den kanske inte alls är så snygg som du hade trott. Men go for it.
 
Schysst snowboard t-shirt
Tröjan är för simpel för mig, snowboardåkaren är hackigt ritad och det ser inte speciellt proffessionellt ut..
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp