Schyssta Hoodies MÅSTE SES!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom var riktigt fräscha faktiskt. Hur är materialet? Kan man få en bild på tröjorna i normal belysning utan effekter? Om de är riktigt glansiga eller om de är rätt lika vanliga hoods ändå.

är rätt sugen på att beställa en.

Sjukt snygg!
Exakt sånt där jag letade efter igår typ fast jag vill endå ha lite kortare, finns det kortare modeller? Är endå sugen

Det finns en bild på materialet i bloggen.. Den visar färgen rättvisande

Verkar som att många är icke läskunniga...

"Går att specialbeställa i andra mått, kostar dock extra beroende på hur mycket ändringar som ska göras."

Blev det lättare nu!?

Hmm, 700kr (100kr extra för att korta ner den tydligen) + 60kr = 760kr för en hemmasydd tröja, nu fick jag mig en tankeställare.
Dock är dom ju snygga men priset är ju inte snällt mot plånkan :D

Setermaan sa:
Jens8703 sa:
Givande inlägg från en cool kille.
Instämmer.. tycker det är sjukt lågt att hacka på folks stilar. Man ska för faen ha på sej vad man vill.
Ska man säga något kränkande om någon annas stil eller utseende så kan man hålla det inom sig själv. Har man däremot en åsikt kan man typ säga: "Jag tycker det ser ut som klänningar när kläderna är så stora" - blir bättre stämning när man säger att det bara är ens åsikt, och att man inte säger det illa menat.

Av: mAttiaSb Online | Idag 16:06 Citera

helt jävla stört cleana,
men ni har en jäkla konkurrent i edoggo!

Do här var äckligt mkt cleanare!

Hogizz sa:
Hmm, 700kr (100kr extra för att korta ner den tydligen) + 60kr = 760kr för en hemmasydd tröja, nu fick jag mig en tankeställare.
Dock är dom ju snygga men priset är ju inte snällt mot plånkan :D
är ju billigare än något från t. ex. jiberish , och du kommer inte behöva se massa folk med samma tröja som dig eftersom dom är i limited edition :)

tyckte det var lite dyrt pojar, kan inte tänka mig att produktkostnaden är allt för mycket. är väl bättre att ha lite lägre pris och sälja som fan och få ett bra rykte. sedan när ni får lite modeller och olika str då kan ni höjja lite.

tröjjan såg riktigt bra ut iaf!

Cleana tröjjor men med det priset köper jag nog hellre någon annan tröjja, tycker som ekdahl, sälj för typ 3-400 spänn från början och få ett bra rykte så kan ni sälja grejjer som fan.

Jag tycker inte dom var snygga, men det beror nog på att det inte är min stil. Hur som helst älskar jag att ungdomar hittar på sånt här och drar igång sin egen produktion. Mycket credd för det, samma till personen bakom edoggo! Lycka till!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp