Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej. Idag köpte jag ett par nya scott p3 förra årets modell för 3000 inklusive bindning. Gjorde jag ett bra köp eller borde jag köpt scratch pro ,jojo eller ett par fuja?
joo det e ett bra val tror jag, mycke bättre än en junior skida som scratch pro eller mojo... kör själv på dom å
tycker att dom e jävligt sköna! hur fan fick du dom för 3000?? ja köppte mina för 5500 kr...
Hehe utförsäljning på skidsport. Får dock inte åka på dom innan jul för morsan så jag vill inte bli besviken när jag kommer hem från afrika i januari :P