scott p4?

scott p4?
Jag tror det med. P3an tror jag inte har mer än 85 i midja så det e ju en grym skillnad. I år så hoppas jag på att kunna åka ivåg två veckor någonstans där det droppar mycket puder. Funderat på Kanada. Har du några tipps?

scott p4?
Har åkt på P3 de två senaste säsongerna och de går inte att jämföra, det är trots allt ett par centimeters skillnad i midjan. P4 kändes dock bra, lite mjuka för min smak men det är bara jag som föredrar riktigt hårda skidor i off pisten. Funkade helt ok i parken, lite omständiga att snurra med(en hel del skida att sätta i rörelse) men absolut inga problem. Tror att alla som väger lite mindre än mig, åker lite lugnare eller gillar att köra bc hopp kommer att ha mycket roligt på ett par P4. Jag skulle gärna ha ett par att köra lite bc jibb med, men när jag droppar östra så kör jag hellre på skidor som liknar race lagg i uppförande och uppbyggnad.

scott p4?
ok. Men hur är p4 i hårdhet till p3? Sisst jag körde östra va det på ett par Extrem freefall tok gammla. Hört att Big Chef och pilot kommer va bra i år. Testat dom?

scott p4?
Extrem=skit enligt min åsikt. Men har inte provat dom. P4 är mycket mjukare än P3 04/05 (svarta och röda) och en del mjukare än P3 05/06-06/07(gråblå och gröna), vet inte om hårdheten skiljer sig mellan olika längder men jag pratar om den längsta dvs 185cm och 184cm.

Tillbaka
Topp