Scuol / Tarasp

Fiddish

Ny medlem
Scuol / Tarasp
Hej alla inbitna freeriderävar!

Åker ner till Scuol i påsk för en veckas skidåkning och undrar bara och någon har varit där tidigare och kan ge några heta tips?

tack på förhand :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp