Fiddish Ny medlem 2008-02-09 Scuol / Tarasp #1 Hej alla inbitna freeriderävar! Åker ner till Scuol i påsk för en veckas skidåkning och undrar bara och någon har varit där tidigare och kan ge några heta tips? tack på förhand
Hej alla inbitna freeriderävar! Åker ner till Scuol i påsk för en veckas skidåkning och undrar bara och någon har varit där tidigare och kan ge några heta tips? tack på förhand