brandt:
självklart är jag medveten om vilken nivå dom åker på men om man vill ha kommentarer så får man.
När nån säger att borders suck så säger jag naturligtvis att jag åker bättre på bräda eftersom jag gör det.
tyvärr har jag ingen digital film där jag åker, jag har ett klipp från NM förra året på vhs då jag gör ett dåligt åk men det är det enda. vet du hur man gör om man vill ha ett klipp digitalt?
jag kom förresten fyra på NM men snowboardklassen är ju ganska tam, endast tio åkare var med, ingen i snowboard klassen åkte bra. jag kom före peter ström som körde vilse och jag blev besviken eftersom jag trodde att jag skulle få se ett bra åk av honom.
jag förstår inte varför det har blivit sån jibbing trend inom snowboard, det var så för typ 7-8 år sedan men kom tillbaka för typ två år sedan och nu är det väldigt stort igen. inget intresse för friåkningstävlingar utan alla snackar om forum och att det är bättre med mjuk bräda för bättre pop.
hoppas inte att detta påverkar materialutvecklingen.
om det är enkelt att digitalisera en rulle orkar jag nog göra det men inte annars, den är hemma hos mina föräldrar i värmland (bor i lund nu). så det tar nog ett tag innan den kommer upp i såna fall.
peace..