dirige
Ny medlem
sealife=måste
tjA! ville bara säga till alla här som bor i stockholm och tänker åka och köpa ny jacka ir byxorr! åkk till sealife!! 50% rea och dom har grymma kläder finns norröna, och massa ANDRA MÄRKEN ! , Köpte en norröna idag för 2100 , och egentligen kostar den 4200kr!
sök på google, sealife så kommer det upp vart det ligger.
Det är ett måste att åka ditt!
sök på google, sealife så kommer det upp vart det ligger.
Det är ett måste att åka ditt!