Marrccus
Medlem
secondhand på ns.. för gött!
Senast ändrad:
Worda_ahlnas sa:finns redan, och nz är nya zeeland, trodde på nåt nytt:p
Bra sagt Einar.. Ibland ramlar pengen ända nerEinar_Lindgren sa:Råkar man inte vara först med något på detta forum blir man nertryckt i skorna.
Lite skärpning och respekt för att alla inte hänger på freeride och NS lika mycket tack!
FAN VAD FEL!OLLERIXON sa:Bra sagt Einar.. Ibland ramlar pengen ända nerEinar_Lindgren sa:Råkar man inte vara först med något på detta forum blir man nertryckt i skorna.
Lite skärpning och respekt för att alla inte hänger på freeride och NS lika mycket tack!![]()
Kan man inte stava ska man då inte heller ha respekt...glindstrom sa:FAN VAD FEL!OLLERIXON sa:Bra sagt Einar.. Ibland ramlar pengen ända nerEinar_Lindgren sa:Råkar man inte vara först med något på detta forum blir man nertryckt i skorna.
Lite skärpning och respekt för att alla inte hänger på freeride och NS lika mycket tack!![]()
hänger man inte på ns på ns ska man inte ha ngn respekt!!
neePiffen sa:Det är tråkigt när det blir sånt agg mot andra människor här på forumet.
jag drtevJohanStahlberg sa:Kan man inte stava ska man då inte heller ha respekt...glindstrom sa:FAN VAD FEL!OLLERIXON sa:Bra sagt Einar.. Ibland ramlar pengen ända ner![]()
hänger man inte på ns på ns ska man inte ha ngn respekt!!
Ja och det kunde Johan fatta hur lätt som helst, eller? Va? Nädå!glindstrom sa:jag drtevJohanStahlberg sa:Kan man inte stava ska man då inte heller ha respekt...glindstrom sa:FAN VAD FEL!
hänger man inte på ns på ns ska man inte ha ngn respekt!!chilla, haha jag har typ vart inne på ns två gånger
![]()
du har helt rätt einar förlåt mig, jag skämsEinar_Lindgren sa:Ja och det kunde Johan fatta hur lätt som helst, eller? Va? Nädå!glindstrom sa:jag drtevJohanStahlberg sa:Kan man inte stava ska man då inte heller ha respekt...chilla, haha jag har typ vart inne på ns två gånger
![]()
Jo faktiskt. Hur seriöst låter det? "Om man inte hänger på ns ska man inte ha nån respekt"Einar_Lindgren sa:Ja och det kunde Johan fatta hur lätt som helst, eller? Va? Nädå!glindstrom sa:jag drtevJohanStahlberg sa:Kan man inte stava ska man då inte heller ha respekt...chilla, haha jag har typ vart inne på ns två gånger
![]()
vad vill du?Deespin sa:Jo faktiskt. Hur seriöst låter det? "Om man inte hänger på ns ska man inte ha nån respekt"Einar_Lindgren sa:Ja och det kunde Johan fatta hur lätt som helst, eller? Va? Nädå!glindstrom sa:jag drtevchilla, haha jag har typ vart inne på ns två gånger
![]()
mensunge, alla sitter inte å häckar framför freeride lika mkt som du.Deespin sa:Halva freeride har redan sett den bilden, och ingen tyckte att det var nödvändigt att göra en tråd om det, så varför ska du göra det då?
Deespin som vanligt cooooolast.tobiZ sa:mensunge, alla sitter inte å häckar framför freeride lika mkt som du.Deespin sa:Halva freeride har redan sett den bilden, och ingen tyckte att det var nödvändigt att göra en tråd om det, så varför ska du göra det då?