Secondhands - 2H

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 47322
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 47322

Guest
Secondhands - 2H
Vad tycker ni om filmen Secondhands om ni har sätt den dvs.
Jag tycker det är klart årets film, helt klart den bästa jibb filmen!
Helt sinnes film med mycket åkarglädje och enormt bra åkare!

skriv vad du tyckte om filmen!?

Secondhands - 2H
Jag tkr den är helt grym. skönt inte, skön åkning, och musik .. Älskar den filmen !!!

Secondhands - 2H
Började bra med ett grymt intro, sen blev den rätt seg i längden. Alldeles för lång tyckte jag. Men Piffens del var sjukt bra. Diggade Lasses och Basses delar också.

Secondhands - 2H
Joo, den ligger top 2 men såg precis 4bi9 - Look it up och den har sjuk åkning och grym musik men ej samma åkarglädje så jag har mycket svårt att ta ställning till någon av dem =) men seconds är helt sjukt bra!

Secondhands - 2H
lahhTi sa:
Joo, den ligger top 2 men såg precis 4bi9 - Look it up och den har sjuk åkning och grym musik men ej samma åkarglädje så jag har mycket svårt att ta ställning till någon av dem =) men seconds är helt sjukt bra!
jag kollar look it up nu och är inte överdrivet imponerad. De har några åkare som drar ner standarden lite och så lackar jag på att det är ofta kameran skakar som fan.

Secondhands - 2H
sjukt bra intro.. helt galet!
älska åkglädjen!
alla kör galet, en hel den sinnesjuka grejjer med i den.. och en underbar stämning i hela filmen

MEN... den är för lång.. jämfört med förra årets frame by frame som var snäppet för kort tycker jag nu att dom slängt in för mycket klipp så att den blir seg att se på i längden..

antar att de är puderdelarna som sänker den i mina ögon.. men som tur är kan man ju hoppa över dom

grymt bra jobbat!
skön film att peppa inför vintern med!
fortsätt så 2H

Secondhands - 2H
Den är riktigt bra tkr jag... mkt fin åkning och extramaterial!.. piffens blades åkning är grym! ;) men förra filmen var faktiskt bättre

Secondhands - 2H
jeppenator sa:
sjukt bra intro.. helt galet!
älska åkglädjen!
alla kör galet, en hel den sinnesjuka grejjer med i den.. och en underbar stämning i hela filmen

MEN... den är för lång.. jämfört med förra årets frame by frame som var snäppet för kort tycker jag nu att dom slängt in för mycket klipp så att den blir seg att se på i längden..

antar att de är puderdelarna som sänker den i mina ögon.. men som tur är kan man ju hoppa över dom

grymt bra jobbat!
skön film att peppa inför vintern med!
fortsätt så 2H
precis tur att man kan hoppa över puderdelarna.. tror det är dom som får filmen att bli smått långtråkig

Secondhands - 2H
OlofM sa:
Sjukt tråkigt att den redan finns på nätet... Men hoppas att den säljer endå!
jag tackar väll för att den finns på internet, men jag tycker ändå jävligt synd om johan och jonas som har lagt ner så mycket tid på den och sedan så laddar folk bara ner den!

Varför stängs inte sidor som piratebay.org ner?? så sjukt konstigt!?

Secondhands - 2H
VEhrling sa:
OlofM sa:
jag tackar väll för att den finns på internet, men jag tycker ändå jävligt synd om johan och jonas som har lagt ner så mycket tid på den och sedan så laddar folk bara ner den!

fett tråkigt för dom ja..

vette fan. dom vet väll inte vem som är WB eller nått sånt på dom dära sidorna

Secondhands - 2H
VEhrling sa:
OlofM sa:

för att piratebay i sig inte är dem som sprider filerna, utan dom bara länkar användarna samman.

Senast ändrad:
Secondhands - 2H
filmen är underbar... jäklar vad dom har utvecklats sedan förra året i frame by frame..
å filmningen är på topp! sjult skönt intro. det va kul att se lite nya åkare som inte var med förra året.

Har ni nåra höjdpunkter i filmen?

ja tycker dubbelfronflipen, tobias sellfors fronflip to frontflip och jims misty to backflip!

skriv vilka "scener" ni tyckte va bäst?

/ralfgöran

Tillbaka
Topp