Senaste trenden inom skidor...

Ja, dom var faktiskt ganska grymma..

Men en sak måste ni lära er, det heter SKIBOARD´s inte snowblades!!!

Snowblades är en Salomonmodell av Skiboard, och den hette snowblades. Men i Allmänhet heter det Skiboard´s!

Hur skulle detvara om vi kallade alla twintips för Mad_trix?

hahahaha. Shit asså ni som tror att snowblades(skiboard´s" är på väg tillbaka så säger jag nej, dock så tycker många första åkare att det är lättare att åka men enligt mig kommer blades åkare alltid att klassas som ja hur ska man säga för att inte reta upp för många. Men en wannabe form av carving skidan, då när en blades åkare fått upp farten försöker använda de små kanterna men slutar med en sladd. Tror att om ni verkligen testat skidor aldrig gade återvänt till bladesen.

känns ungefär lika troligt att blades kommer bli ballt som att det kommer bli hett att stoppa ner jeansen i pjäxorna när man åker.

Är man så där grym på "snowblades" tycker jag det kan vara på väg tillbaka. Eller grym o grym, dom kunde behärska åkningen rätt bra. Men de som åker blades idag är knappast så där grymma. Plus att de som åker blades i t.ex. Romme på skolresan, ofta åker i jeans, en för liten JOFA-hjälm som dom dessutom pressar in en mössa under, ser ut som ´hej-kom-och-hjälp-mig´. Att se dessa personer glida rakt ner för en brant backe och sladdar runt gör faktiskt lite ont. Att blades inte kommer tillbaka kan vara att man inte vill förknippas med dessa personer. Sen när dom kommer på bussen och skryter om att dom inte ramlade en enda gång och frågar om man själv ramlade och svarar ja, så säger de att dom är mycket bättre på att åka. Man tänker tyst för sig själv, jag skulle inte heller ramla om jag fegade och inte satsade.

peace out =)

Jaa du har helt rätt Gurra. dom har aldrig nån kontroll alls, åker oftast strörtlopp med plog å är livsfarliga för alla(värre än gamla kärringar) . ja hoppas verkligen inte att de kommer tillbaka, för ja hatar de !

Det gjorde lika ont i hjärtat när jag senast var i Romme och såg en grabb som åkte och plogade i en röd backe med sina Seth Vicious. Hoppas för hans eget bästa att han fulade sig..

jo men ja har hört att alla stora märken ska satsa på snowblades lr va fan det heter tll nästa säsong...
shit släng alla gaydes på en hög o BRÄNN!

Dom där såg aningen fetare och längre ut en dom "skiboardsen" jag sett tidigare, kanske kul att leka lite med i trädgårn men inte i pisten/parken.

VA fan blades är för såna som "önskar" de kunde åka vanliga skidor men de har tagit de tunga belslutet och sagt att dom är för dåliga på de, och i stället valt blades eftersom de är alla bra på spelar ingen roll om man aldrig har åkt förut blades klarar man alltid...

det värsta är ju att de här killarna ä rättså grymma på å raila, jamenar, det var länge sen man såg en bladesåkare av rang, sneast va i trysil för ett par år sen, en kille med världens längsta mössa tog 15 meters platå med blades

Dom kan vara hur duktiga som helst och göra sjuka tricks, men dom flesta bryr sig inte eftersom dom tycker blades är töntigt oavsett vem som kör. Även jag :P

omg, såg ett gäng i kungsberget, verkar ju hett...
kommer ihåg när det kom, liksom första bilderna på en reklam från salomon, fyfan vad alla längtade då man så hur de körde trick...

men varför skulle bladesen vara tillbaka bara för att nåra töntar har spelat in när dom railar?

snowblade eller skiboards som ni kallar det är fan jävulens påfund det är bara wannabe twintip skidan jag slår vad om att dom på filmen inte sätter dom tricken på twins

om man e så grymm som dom så spealar det ingen roll vad dom åker anledningen att jag inte tycker om blades åkare är att dom alltid är i vägen för att dom inte kan åka..
men kan dom åka så är det ok. visst de ser ju as ult ut men skit samma

asso jag kan inte ta dem seriöst , det är så chok lätt att göra trick med snowblades det e patetiskt

vart är filmen på japanerna som dampar på snowblades?? jag har letat å letat men hittar den fan inte nånstans.. nån somkan länka?

Tillbaka
Topp