serious

serious
Allt var fake! Blev så sjukt besviken! Hoppen var förvisso extrema, hoppa bla över ett tåg, PÅ LÄNGDEN, och åken är riktigt sjuka de åker bla ner för en 80 (!) graders vägg. Det som var sämst var att den jävla duken gunga fram och tillbaka hela tiden, fixa till nästa år!

Eller hur var det nu? Ähh fan jag minns ju typ inget från igår så jag kan inte uttala mig, men gosse vad kul det var!

serious
hey

kan bara meddela att det INTE visas några "fakescener" i filmen, dessa var enbart gjorda i uppsåt att roa.
filmen är absolut värd att se (och köpa), FR har fått till en skön mix av de olika discipliner vi gärna kallar freeride.

förfesten på stadium ger er chans att hänga med åkarna och annat skönt folk från produktionen, klämma på årets nya prylar och få bra råd etc. tebjudning, rekommenderas!

vi syns där!

serious
yepp, den är nåt att ha, såklart!

crilleus --> På förfesten tror jag att man hämtar biljetterna till releasen!

Jag såg den i gbg.. åå vilken kväll :)

serious
Filmen är skön, inget problem me den. Scenerna med youngsters med heli på stora berg är mer kul än imponerande, musiken känns igen men är knappast trött utan helt enkelt rätt. Någon kanske kommer tycka att vissa sekvenser mer liknar porr än radikal åkning och jag är beredd att hålla med. Men så what. En skön rulle.

/Drick lite öl innan och kolla med några polare så blir det en bra kväll.

Tillbaka
Topp