Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi är 4 stycken som åker ner i bussen, varav 3 har körkort. Jag misstänker att vi kommer slagga några timmar på nån rastplats halvvägs ner, men det märker vi först när vi är på väg.Raspet sa:Ang. försäkringen. En till fördel med Carte Neige är att de aldrig kommer tjura om man skulle ligga där med brutet ben. Det kan ofta vara lite småsvårt att bevisa att du faktiskt har en försäkring som täcker helikopterkostnaden. Har dessutom för mig att den bara kostade någon euro per dag (?), alltså väl investerade pengar.
@xxx 088, Men då antar jag att ni är flera som turas om att köra? Kan kanske bli lite tjurigt annars :p. Enligt Google Maps skulle det ta cirkus 20 timmar.
Så taggad!Raspet sa:Det låter bra det![]()
*Ligger i min säng och skakar av skidabstinens*
känner igen det där. jag brukar plåga/peppa mig med att kolla på claim och reasons. inte nådigt.Raspet sa:Det låter bra det![]()
*Ligger i min säng och skakar av skidabstinens*
Härligt med fler säsongare! Är du medlem i FB-gruppen?Bizz sa:Ah tackar. Ja jag fattar det också som att det inte finns något tåg direkt mellan Oulx och Briancon.