Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det går att betala via internet om du kontaktar turistbyrån!michaelaokonor sa:Verkar sjukt konstigt när man ska köpa liftkort.
Vet att jag skrivit om det förrut men kan nån länka en sida där ni köpte vore det toppen. man ska ju tydligen göra det rätt snabbt för att få reducerat pris och det är välkommet.
Tack igen ha det bra
Det skulle ju vara riktigt trevligt. Ikea ligger ju inte allt för långt bort heller så det är ju bara att åka dit med bil!Heddious sa:ska vi styra ett gemensamt freeridejulbord?
grenoble va?xxx_08 sa:Det skulle ju vara riktigt trevligt. Ikea ligger ju inte allt för långt bort heller så det är ju bara att åka dit med bil!Heddious sa:ska vi styra ett gemensamt freeridejulbord?
oh, har du en liten spritbummare i dig anton? nej skämt åsidor, jag är verkligen grymt avis på er. jag vill ner nuuuuuu!AntiAntonAnt sa:Okej krökning kanske inte är prio nr1, men tanken är där!![]()
åh lyllo! i vilken by ska du bo?katti_e sa:jag åker på onsdag! resfeber så de skriker om de. Haha.
Sjysst, hoppas du bor kvar där sen. Alltid kul med fler folk i samma by!katti_e sa:har boende första månaden... vid Villeneuve tror jag de ligger. Sen får vi se om jag kan bo kvar där eller hittar nån o bo med.![]()
Shit vad kul! De får vi verkligen göra! =)AntiAntonAnt sa:Tja alla! Tänkte lämna en liten lägesrapport.
Har bott i Chantmerle nu i typ 5 dagar. Helt underbar by! Alla är as trevliga och hjälpsamma, även om alla inte riktigt fattar vad det man säger. =)
Jag och de andra två jag bor med har skaffa oss franskt mobilnr och håller just nu på att leta jobb. Det går väl hyfsat efter att ha träffat en del restaurangägare och så. Det som hindrar oss just nu att få jobb är att allt är långt ifrån öppet men de håller på att öppna.
Vet inte om det är några som har fått det, men om du visar ett kontrakt som säger att du har jobb hela säsongen för de som säljer liftkorten kostar det bara 476! =)
Vi har varit i både Briancon och Villenueve. De är riktigt trevliga de med men det är väl i Chantemerle allt kommer att hända
Kan också säga att gå mellan Chantemerle och Villenueve är inga problem, till Briancon är det dock lite längre...
Katti_e: Vi måste dra ihop en riktig "get-togheter" när du kommer ner! :D
Fritt trådlöst internet låter guld! Vad är Le Frog för ställe?soffan123 sa:tjena!!
jag är en tjej på 26 år som är skitsugen på att säga upp mig från jobbet och dra!! men det är lite tråkigt att bara dra ner själv! så jag undrar om det är några som ska ner och har plats över med boende. skicka gärna ett mail till mig sofie_norrlan@hotmail.com tack på förhand!!
/soffan!
Kalas!Joller sa:De har Ok bredband med så ta med laptopen o chilla ut där![]()
Jobbar i Sverige för att på så sätt kunna lägga full fokus på skidornahenke_jibber sa:Tja!är lite ung kanske för en hel sesong än, men längtar till jag också får uppleva känslan att åka skidor varje dag!
en lite fråga är: vart ska ni jobba?![]()