Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu ligger vi mindre än 2000 visningar efter Mayrhofen! Yay.Gnagarn sa:Att Mayrhof-tråden inte ska gå om oss har väl alltid varit målet?? Det vi måste bättre oss på är antal visningar av vår tråd![]()
haha de va med stor ironi jag skerv de där =). Men de e klart bäst vill man ju alltid varaNicoleHelm sa:hahaha neeej va kul! tävlar ni me tråden jag har startat! hahaha, kul ju! mayrhofen tråden ligger 3a som de mest besökta på fourmet! spelar väl inte större roll hur mycket man skriver! inte det som listasGnagarn sa:Att Mayrhof-tråden inte ska gå om oss har väl alltid varit målet?? Det vi måste bättre oss på är antal visningar av vår tråd![]()
Och frågan är ju varför valde ni inte mayrhofen va?? dåligt:P hihi..
Panache på franska. Sprite och öl.Heddious sa:vadsjutton är radler för någonting?
det låter inget vidare.
Sunny D, är det inte det som hon i Juno dricker i början av filmen?
Det stämmer. Förbannat god juice! Finns på Carrefour bl.a.Heddious sa:Sunny D, är det inte det som hon i Juno dricker i början av filmen?
Jag tror mer att det är ett sätt att lära känna varandra innan vi ses därnere/på vägen dit, men visst, det tar ju längre tid att sprida ryktet om [insert pytteliten puderhåla] när det är ett par trådar om andra ställen som uppdateras hela tiden.Mannen-som-surfar sa:Jag gillar att ni håller liv i dessa trådar så folk inte får för sig att åka till de mindre orterna.
Don´t tell the Swedes![]()
I know what you mean. Riktigt så var det inte i Valdi/ValTho, men ändå väldigt mycket folk.xxx_08 sa:Jag gillade St anton som fan, missförstå mig inte nu. Men när jag kunde göra allt förutom bankärenden på svenska, då är det lite trist. Det är ju svenskar i varenda affär i anton.
Nu är jag sjukt taggad och upptäckte för en timme sen att bussen är trasig och inte kommer att klara resan ner till serre, Så nu blir det att köpa bil eller att flyga ner.
KLART att puder går före park, men jag menar det kan ju inte vara powpow alla dagar under säsongen, speciellt inte under April!Heddious sa:puder går alltid före park. och vissa nypistade manchestermorgnar går även pist före (sorry gavva, men så är det. det bor en carvingknarkare djupt inom mig).
![]()
sant så sant.GurraS sa:Hedda jag förstår dig faktiskt, en fräsch manchesterpistad backe med rätt temperatur slår få saker här i livet. Gärna med 1000meter+ i fallhöjd. Först ut så man slipper tänka på andra, och bara ge gärnet. Jag vet att Linus känner likadant =)
+ folk överhuvudtaget utan kontroll.xxx_08 sa:Isig pist är en av de få saker i livet jag verkligen HATAR. + småkids utan kontroll som man inte ser när man ska svänga!
Välkommen till Serre ChevalierHeddious sa:+när skidorna inte får plats i skidhållarna på gamla äggliftar.
jag hade det på känn.Raspet sa:Välkommen till Serre ChevalierHeddious sa:+när skidorna inte får plats i skidhållarna på gamla äggliftar.![]()
Jepp, vi flyger Kastrup-Milano den tionde, och sedan tåg + buss.xxx_08 sa:Hedda, tar alla ni 4 flyg ner eller?
nej, tyvärr inte. jag snackade med christoffer igår och han kände att han och erik lika gärna kunde flyga ner då.xxx_08 sa:Vi köper antagligen en bil. Men då blir det alltså ingen bummarkonvoj.