Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såklart :D Ibland är man bra korkad...felix sa:
Funkar skitbra tills en lavin går:DGurraS sa:Jag säger bara en sak,
No friends on powder day!
nejnej, puderdagar ska upplevas i sällskap.GurraS sa:Jag säger bara en sak,
No friends on powder day!
don't get me started. jag har seriösa valsvårigheter. jag kan inte ta med mig alla kläder, och behöver inte heller då jag vet att jag kommer bo i skidkläderna och mjukisbyxorna, men jag vill ändå ta med ALLA jeans.xxx_08 sa:Bara jag som tycker det svårt att välja vad man ska packa? fyfan jag vill åka nu!
Jag såg ditt inlägg och gjorde likadant, orkar inte hålla på över telefon och web... Det verkar funka fint för mig med då de nu dragit pengarna från kontot, hade lite tur att de gjorde det just den dagen euron stod som lägst och sen dess har kursen pekat uppåt igen.Bizz sa:Idag, efter ungefar 6 veckor fick jag mitt sasongskort pa posten. Bestallde pa franskt vis via brev med mina kontouppgifter nerskrivna. Sa det funkar aven om internetbetalning later mycket smidigare och sakrare.
har ni fått mitt med?AntiAntonAnt sa:jep du kan köpa korten här nere. tog oss 5 dagar att få dem efter vi beställde dem! Fast om du inte hinner ner innan 1 dec så borde du nog skicka brevet imon!
kollade webbkamerorna idag, det vara grått överallt så jag antar att det snöar. kolla snow-forecast också, det ska snöa nu enligt den..xxx_08 sa:Bara jag som är stressad av wecallitakick bloggens bilder. ingen snö alls juhoppas det kommer snart.
1 people likes this.xxx_08 sa:såg det oxå. whiteout på översta kameran:D
http://www.skiinfo.com/Webcam/SerreChevalier-EFRSERRECHEV-99-en.jhtmlHeddious sa:1 people likes this.xxx_08 sa:såg det oxå. whiteout på översta kameran:D
Heddious likes this.
instämmer! åh, shit jag längtar snart ihjäl mig.xxx_08 sa:Tack Kattie, Du gjorde min dag:D mysigt värre det ser ut. Har ni några fler bilder? hetsa dom andra att lägga upp bilder på sin blogg.
awesome! jag gillar att ni tränar upp park-skillsenAntiAntonAnt sa:Idag har vi åkte skidor för första gången och byggt en kicker =)
Hedda: Nej det har vi inte ännu. Bara jag och max. Fast alex beställde ju 4 kort samtidigt så det är nog därför.
Nu snöar det igen :P
Bra lyft! Bara 30 timmar kvar!Heddious sa:herregud folket, vad hände? tråden dog!
någon mer än jag som räknar timmar?
om du menar hur jag menar så vet jag inte. eller jo, jag vet att jag åker till malmö på onsdag och serre på torsdag. malmö = etapp ett. ser framemot att baxa på 30 kilo skidbag på x2000tåget, NOT!GurraS sa:Hur menar du då? Förklara :P