Serre Chevalier - Vad är hyfsat snödjup?

Serre Chevalier - Vad är hyfsat snödjup?
har du 900cm som legat i tre månader är det inte speciellt bra.. nej räkna heldre i nysnö! kolla väderprognosen eller ta en chansning.
 
Serre Chevalier - Vad är hyfsat snödjup?
Hallå där!!
Kom hem från serre igår söndag! Det är skjysst med snö! Under veckan snöade det en hel del och vi hade massor av kanonbra offpist åk!
//M.
 
Serre Chevalier - Vad är hyfsat snödjup?
Tja, tack för svaren.
En liten kommentar till Kristian bara - gjorde ditt misstag i fjol i Kittelfjäll. 70-80 cm nysnö på några dagar!
Problemet var att de bara hade 15 cm innan dumpet, så vi skrotade sönder skidorna rätt fint.

/JB
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp