Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
japp. även den railen vi delvis tänk att köra på om vi får låna den.Nobrand sa:ni skulle kunna gå in på calleballee och kolla hans film när han railar det är nog på det platsen vi tänkte vara på.
GÖÖTT !!PeTTerB sa:JA!
Jag ställer lätt![]()
Bra!ThaJibber sa:Jag kommer nog o tar med mig två till![]()
Okej gött, det måste bli av !!TheFibretech sa:EDIT* Min pappa kanske kan ta hans jobbs traktor ut till huskvarna och köra snön åt oss på fredag eftermiddan:D värkar lösa sig.
Det finns snö men dom som har hand om skridskobanan kan inte köra ut den !Manutten sa:hur menar du att du ska försöka lösa det när det inte finns nån snö då?
haha, det blir nog fett svårt att få tag i 100 meters förlängningsladdar, även om alla tar med sigTheFibretech sa:Vädret ser ju bra ut! Men jag ringde till vapenvallen nu idag. El uttag går inte att få tag på där men ca 100m bort finns ju bostadsområde där vi kanske kan köpa oss lite el, men då måste alla bidra med förlängningssladd.
Angående snön så värkar det som att dom inte kan köra ut den p.g.a att dom är lite personal. Vi får inte heller låna traktorn. Men jag ska ut på fredag eftermiddan och jag LOVAR att göra allt jag kan för att få ihop en redig session!! Så pass många åkare vi värkat få ihop och så taggad jag är får det inte skita sig nu!!
okej, så vi får köra ut själva eller va?Shredbull sa:Det finns snö men dom som har hand om skridskobanan kan inte köra ut den !Manutten sa:hur menar du att du ska försöka lösa det när det inte finns nån snö då?
haha word, vi måste lösa det på nåt annat sättKinkan sa:haha, det blir nog fett svårt att få tag i 100 meters förlängningsladdar, även om alla tar med sigTheFibretech sa:Vädret ser ju bra ut! Men jag ringde till vapenvallen nu idag. El uttag går inte att få tag på där men ca 100m bort finns ju bostadsområde där vi kanske kan köpa oss lite el, men då måste alla bidra med förlängningssladd.
Angående snön så värkar det som att dom inte kan köra ut den p.g.a att dom är lite personal. Vi får inte heller låna traktorn. Men jag ska ut på fredag eftermiddan och jag LOVAR att göra allt jag kan för att få ihop en redig session!! Så pass många åkare vi värkat få ihop och så taggad jag är får det inte skita sig nu!!![]()
Nej! värkar som det problemet löser sig. Min pappa kan kanske ta jobbets traktor och dra lite snö med. Vi kommer få tillgång till 100% av den snön som finns och det är ju minus grader så den smälter inte:DManutten sa:okej, så vi får köra ut själva eller va?Shredbull sa:Det finns snö men dom som har hand om skridskobanan kan inte köra ut den !Manutten sa:hur menar du att du ska försöka lösa det när det inte finns nån snö då?
sant!jacob_a sa:Okej, detta låter bra.. men vill informera alla om det är ganska jobbigt att få fart då det inte är brant alls. För brädåkare = näst intill omöglisch! Skidåkare = STAKA ! Så det krävs mycket snö för att få till en liten platå att få fart ! Eller en annan backe, de som har varit med på andra sessions där vet.
Annars är det en sjukt rolig idé !!
Hur många tar du med dig?Manutten sa:jag kommer
Okej. Ta med förlängningssladd:PManutten sa:Mig själv bara skulle jag tro men möjligtvis en kanske
Men ta 1:an sen byter du till 13 på Elmia så går den nästan hela vägen till vapenvallenTheFibretech sa:sandagymnasietjonssonskiing sa:vilken hållplats ska jag gå av på??