Setup 2010

Setup 2010
ínte den bästa färgmachningen med det går ju... tycker du ska köra ljusblå gul eller grön...

Setup 2010
ja, det är ju ett av de problem som gäckar mig allra mest inför den här säsongen. glad att du tog upp det!!

...eller så provar du helt enkelt och avgör själv!

Setup 2010
danilicious sa:
Tjena! jag har en svart jacka och röda täckisar, undrar om en lila tall-tee funkar då?
Nja, tror inte det kommer att fungera tyvärr... Hade en kompis som provade ha en lila tröja när han hade svart jacka och röda byxor och hans jacka sprängdes i tusen bitar minst... :'( Gråter varje dag för han var en så nära kompis :(

Setup 2010
Gudrunnator sa:
danilicious sa:
Tjena! jag har en svart jacka och röda täckisar, undrar om en lila tall-tee funkar då?
Nja, tror inte det kommer att fungera tyvärr... Hade en kompis som provade ha en lila tröja när han hade svart jacka och röda byxor och hans jacka sprängdes i tusen bitar minst... :'( Gråter varje dag för han var en så nära kompis :(
hhahahahaahahhahahhahahaahahahaha! roflmao

Setup 2010
Den stora frågan är väll ändå varför man inte är förvånad att en sån här tråd dyker upp på freeride, mötesplattsen för de människorna i Sverige med störst integritet och mest smak?

Setup 2010
Själv brukar ja köra i lethaldescents gröna ställ och en regnbågsfärg talltee, de funkar men får skavsår av den och den färgar av sig. tror inte lila blir så bra då om du vill undvika skavsår och missfärgat ställ.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp