ALXX Ny medlem 2005-10-16 shanghai 6 #1 tjaa! ere premiär nu på onsdag kl 8 i frysan? ska bara kolla om de verklign stämmer.. peace
S Shine Ny medlem 2005-10-16 shanghai 6 #2 nej jag tror att den blev uppskjuten, kolla på hemsidan www.level1productions.com så står det nog där
nej jag tror att den blev uppskjuten, kolla på hemsidan www.level1productions.com så står det nog där
ALXX Ny medlem 2005-10-16 shanghai 6 #3 jahapp men ja kan iaf inte hitta något om nå nytt datum lr så. ingen som har koll???
J Jwalerius Guest 2005-10-16 shanghai 6 #4 de e min polare som har ficksat, vet inte rikigt om han orkade ha skiten