Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konsolspel, är logos där nere med Xbox360 Playstaion 3 och Wii iaf.felix sa:Finns väl en del skid & snowboardspel som gått rakt ner, förutom SSX-serien så chansen är väl rätt skaplig att det inte blir någon höjdare men hoppas kan man ju alltid.
Har inte senaste flashplayer installerat så kommer inte in på sidan, är det ett onlinespel, pc-spel eller konsolspel?
Bandyspel finns redan, MER Innebandy! :PJibberisch sa:Amped 2 var ju hästvägar bättre än SSX. Skidspel finns ju redan, SKI OR DIE!
Suck, det var så många spel som borde gjorts. Varför gjorde inget ett Bandy-spel?! Det hade faan varit grymt....
Jag snackar om Bandy, den riktiga sporten på is. Inte den aktvitet som utövades på numera nerlagda fritidsgårdar runt om i Sverige. Talar vi om den riktiga sporten börjar jag bli upphetsad. Vad talar vi om?theusualsuspect sa:Bandyspel finns redan, MER Innebandy! :PJibberisch sa:Amped 2 var ju hästvägar bättre än SSX. Skidspel finns ju redan, SKI OR DIE!
Suck, det var så många spel som borde gjorts. Varför gjorde inget ett Bandy-spel?! Det hade faan varit grymt....
Eller gå direkt från skate till snowboard, DET skulle sparka fetare jävla rumpa.. därför jag hatar skidor och älskar snowboard, det kan ha något att göra med saken men.. yaaayRHillblom sa:Om EA går ihop med skidproffsen som dom gjorde till EAskate, med den spelmotorn, skulle det kunna bli ett sjujävlas roligt skidspel. Bästa skatespelet utan tvekan någonsin! Varför inte göra samma med skidor, tävla i xgames, få covers, skaffa sponsorer, skulle blivit assoft
Haha nu formulerar du dig lite halvroligtJibberisch sa:Setermannen:
Inte helt ofta stämmer ju inte trailers jätte bra överens med verkligheten?
Det var lite meningen, sitter och skriver Exjobb här. Är så jävla trött på alla akademiskaformuleringar. Sorry att just du skulle bli lidande, ta det inte personligt. :DSetermannen sa:Haha nu formulerar du dig lite halvroligtJibberisch sa:Setermannen:
Inte helt ofta stämmer ju inte trailers jätte bra överens med verkligheten?Vad menas med 2 st inte efter varandra och ett frågetecken?
Ok bra bra bra då säger vi så eller vaaaaaaaaa? :DJibberisch sa:Det var lite meningen, sitter och skriver Exjobb här. Är så jävla trött på alla akademiskaformuleringar. Sorry att just du skulle bli lidande, ta det inte personligt. :DSetermannen sa:Haha nu formulerar du dig lite halvroligtJibberisch sa:Setermannen:
Inte helt ofta stämmer ju inte trailers jätte bra överens med verkligheten?Vad menas med 2 st inte efter varandra och ett frågetecken?
Jag bara ljög när jag sa sa sa att jag är positiv å glaaaaa...
njaSverigeTomten sa:Var redo, Femte SSX spelet kommer nu i november/december 2008! Det kommer bli sjukt!
enligt gamereactor var det påväg. det stod att det skulle vara flera olika vintersporter fast det enda som var bestämt var snowboard. om det blir snowskate och snowboard så är jag helt nöjd. fast lite skidor skadar ju inte hellerRHillblom sa:Om EA går ihop med skidproffsen som dom gjorde till EAskate, med den spelmotorn, skulle det kunna bli ett sjujävlas roligt skidspel. Bästa skatespelet utan tvekan någonsin! Varför inte göra samma med skidor, tävla i xgames, få covers, skaffa sponsorer, skulle blivit assoft
Ja men det tycker jag väl kan vara en perfekt början på helgen?Setermannen sa:Ok bra bra bra då säger vi så eller vaaaaaaaaa? :DJibberisch sa:Det var lite meningen, sitter och skriver Exjobb här. Är så jävla trött på alla akademiskaformuleringar. Sorry att just du skulle bli lidande, ta det inte personligt. :DSetermannen sa:Haha nu formulerar du dig lite halvroligtVad menas med 2 st inte efter varandra och ett frågetecken?
Jag bara ljög när jag sa sa sa att jag är positiv å glaaaaa...
tycker samma. sitter på typ 4000 features man kan ha med i ett sånt spel. :::theusualsuspect sa:Men vafan! Kan ingen släppa ett vettigt skidspel istället![]()
finns de inga trailers?halfleif sa:enligt gamereactor var det påväg. det stod att det skulle vara flera olika vintersporter fast det enda som var bestämt var snowboard. om det blir snowskate och snowboard så är jag helt nöjd. fast lite skidor skadar ju inte hellerRHillblom sa:Om EA går ihop med skidproffsen som dom gjorde till EAskate, med den spelmotorn, skulle det kunna bli ett sjujävlas roligt skidspel. Bästa skatespelet utan tvekan någonsin! Varför inte göra samma med skidor, tävla i xgames, få covers, skaffa sponsorer, skulle blivit assoft
fast eftersom dom har börjat med bräda och det har gått så bra finns ju chansen att dom struntar i att stoppa in skidor i spelet också. tror att kontrollerna passar bättre till bräda
Precis, vill seJakobJ sa:finns de inga trailers?halfleif sa:enligt gamereactor var det påväg. det stod att det skulle vara flera olika vintersporter fast det enda som var bestämt var snowboard. om det blir snowskate och snowboard så är jag helt nöjd. fast lite skidor skadar ju inte hellerRHillblom sa:Om EA går ihop med skidproffsen som dom gjorde till EAskate, med den spelmotorn, skulle det kunna bli ett sjujävlas roligt skidspel. Bästa skatespelet utan tvekan någonsin! Varför inte göra samma med skidor, tävla i xgames, få covers, skaffa sponsorer, skulle blivit assoft
fast eftersom dom har börjat med bräda och det har gått så bra finns ju chansen att dom struntar i att stoppa in skidor i spelet också. tror att kontrollerna passar bättre till bräda
ingen aning, stod i gamereactor att dom hade börjat jobba med det för ett tag senSetermannen sa:Precis, vill seJakobJ sa:finns de inga trailers?halfleif sa:enligt gamereactor var det påväg. det stod att det skulle vara flera olika vintersporter fast det enda som var bestämt var snowboard. om det blir snowskate och snowboard så är jag helt nöjd. fast lite skidor skadar ju inte heller
fast eftersom dom har börjat med bräda och det har gått så bra finns ju chansen att dom struntar i att stoppa in skidor i spelet också. tror att kontrollerna passar bättre till bräda![]()
John Moselys mad trix. Haha det var humor ju.Sandwall_per sa:Jag har för mig att det kom ett skidspel till ps2 för några år sedan, men tror att det inte blev så stort och inte så bra.
kanske har blivit lagt på hyllan nu när dom arbetar på skate 2JakobJ sa:finns de inga trailers?halfleif sa:enligt gamereactor var det påväg. det stod att det skulle vara flera olika vintersporter fast det enda som var bestämt var snowboard. om det blir snowskate och snowboard så är jag helt nöjd. fast lite skidor skadar ju inte hellerRHillblom sa:Om EA går ihop med skidproffsen som dom gjorde till EAskate, med den spelmotorn, skulle det kunna bli ett sjujävlas roligt skidspel. Bästa skatespelet utan tvekan någonsin! Varför inte göra samma med skidor, tävla i xgames, få covers, skaffa sponsorer, skulle blivit assoft
Grafiken var bra men resten var ju skit.1-ICONAGENCY sa: