shaun white snowboarding

pontushallin

Ny medlem
shaun white snowboarding
Hejsan. jag har börjat spela SWS men jag har redan fastnat. Jag har precis träffat SW och åkte lite bräda med honom. sen ska jag samla ihop "coins" till honom i park city. där kommer problemet, jag vet inte hur man kommer åt coinsen när det är plankor ivägen. Någon som vet hur man kommer förbi plankorna och samlar ihop coinsen till SW :-)) ?

tack på förhand. tjoho

shaun white snowboarding
Jag har samlat alla coins men sen ska man hitta "Shuan´s secret hid out" eller nått sånt i Park city men hittar inget.

Menar du det "coinet" som man måste raila och sen åka på en sorts ns-bana på?

Då får man vandra upp så man får mycket fart och sen hoppa upp till railen.

shaun white snowboarding
Niklas_Borg sa:
Jag har samlat alla coins men sen ska man hitta "Shuan´s secret hid out" eller nått sånt i Park city men hittar inget.

nej jag menar inte dom coinsen.. hans "secret hide out" hittade jag någonstans mitt i backen. det är bara åka runt lite sen kommer du se hans huvud på radarn. Menade coins på nästa "grej" man ska göra.. om du vet hur man får bort plankorna så säg till :--)

shaun white snowboarding
pontushallin sa:
Niklas_Borg sa:

nej jag menar inte dom coinsen.. hans "secret hide out" hittade jag någonstans mitt i backen. det är bara åka runt lite sen kommer du se hans huvud på radarn. Menade coins på nästa "grej" man ska göra.. om du vet hur man får bort plankorna så säg till :--)
okej.

BTW vilken konsol spelar du till?

shaun white snowboarding
Niklas_Borg sa:
pontushallin sa:
Niklas_Borg sa:

okej.

jag spelar det på dator!

shaun white snowboarding
pontushallin sa:
Niklas_Borg sa:
pontushallin sa:
okej.

jag spelar det på dator!
Okej jag med. Har inte köpt det till ps3 än. Blir julklapp.

shaun white snowboarding
vad spelar du för konsoll?? jag har just "köpt" det till PC om du förstår vad jag menar och jag kan inte spela med min logitech dosa?? jag kan inte strapa på brädan... ganska trisst

shaun white snowboarding
jag svarar på din andra tråd då.

vad, exakt heter filen du "köpte"? för jag kan fan itne ens köra med tangentbordet...

shaun white snowboarding
för att få bort plankorna måste du aktivera ditt fokus sen hålla in "bodycheck" knappen som om du lirar på Ps3 är X knappen. lycka till.

shaun white snowboarding
På gameplay videorna på youtube så gör alla bara backflip och rak 360. Är det för att det är någon slapp fantasyspelande gamerrecensent med dålig lön och vintersportsfobi som har filmat när de spelar eller går det helt enkelt inte att likt tex amped 1-2 corka snurrarna på ett stilfullt sätt?

shaun white snowboarding
hur är sws?
är de typ overkligt så man kan göra massa volter och snurra som fan?
går de så fort som de ser ut att göra på gameplay eller kan man åka runt och glida?
eller ska man satsa på stoked när de släpps?

Senast ändrad:
shaun white snowboarding
marer sa:
På gameplay videorna på youtube så gör alla bara backflip och rak 360. Är det för att det är någon slapp fantasyspelande gamerrecensent med dålig lön och vintersportsfobi som har filmat när de spelar eller går det helt enkelt inte att likt tex amped 1-2 corka snurrarna på ett stilfullt sätt?
Jag tror på det senare, tyvärr......

shaun white snowboarding
Det går att snurra cork ganska snyggt imo, det går inte heller att snurra otroligt snabbt, 1080 är jäkligt svårt att få till.

Snödjup

Tillbaka
Topp