Shaun White Snowboarding

daejjvan

Ny medlem
Shaun White Snowboarding
Hej! Jag köpte shaun white snowboarding förra vecka & nu har jag tagit alla dom första runda prickarna men vad händer sän då??

Snälla hjälp mig"/

Shaun White Snowboarding
sitter just nu och meckar lite med spelet, måste säga att det inte är helt enkelt. men som jag fattat det så ska du samla alla mynt på alla berg för att klara spelet. sedan ska du också klara alla utmaningar på varje berg, när ett berg inte har några fler utmaningar så får du några extra "pro-utmaningar" som du ska klara av.

Shaun White Snowboarding
ja det är helt okej men man får ha lite tålamod med spelet.rätt ballt att man kan dra igång laviner i off-pisten:)

Shaun White Snowboarding
är det värt pengarna?( kostar ju endel ) är det verkligt eller är det som SSX spelen, där man kan göra 8 volter och knäppa loss brädan i luften?

Shaun White Snowboarding
nomiz sa:
är det värt pengarna?( kostar ju endel ) är det verkligt eller är det som SSX spelen, där man kan göra 8 volter och knäppa loss brädan i luften?
det inte overkligt som ssx spelen iallafall. har aldrig lyckats göra trippelvolt.

Shaun White Snowboarding
just det, on topic:

du ska hitta shaun white i park city (du ser en ikon på kartan), och när du pratar med han så ger han dig en "fokuskraft" och du får börja leta andra mynt istället.

Senast ändrad:
Shaun White Snowboarding
aa de gör de.
Jag har klarat 4 flips på de ;) de blir mer verkligt om man skiter i dem där fokusarna^^ men dem måste man klara,annars kommer man inte till "tripple slam" :D

Senast ändrad:
Shaun White Snowboarding
någon som vet hur man får maximal fart och hoppar högre? gör ett uppdrag där man ska samla på sig gitarrer men jag når inte de hyllor där dom ligger.

Shaun White Snowboarding
du får maximal fart och hoppar längre när du ha tagit alla dem där pengarna till shaune de är ju en slags "fokus" han ger dig,då trycker du på fyrkant (ps3)

Shaun White Snowboarding
Går de lika fort som de gör på alla trailers och gameplay jag sätt? eller kan man bara åka runt och glida? Ska man köpa de eller ska man tro att Stoked är bättre?

Snödjup

Tillbaka
Topp