Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jasså tycker du han värkar bra på bräda? hahataiL sa:jag tycker att shaun verkar klippsk smart bra på bräda, och inte nån nerknarkad idiot! :D
okej..då har ju du mycket i huvet! shaun white är inte nerknarkad utan har du inte sett shaun white the album så ska du inte ytra dig!ekdahl sa:tycker han verkar nerknarkad som fanmonoski_kicks_ass sa:om man har sett "the shaun white album", så vet man att killen är klipsk o klar i huvudet och inte nån knarkar-gangstah...creds till shaun white!
läs trådenredrum sa:hörde jag fel eller sa han: i'm talking about my own dudes baby?
isåfall va de en jäkligt bra räddning
vadå läs tråden?j00 sa:läs trådenredrum sa:hörde jag fel eller sa han: i'm talking about my own dudes baby?
-------------------------
Nån som blir ägd så är det ekdahl.
ekdahl blir inte ägd ditt barnj00 sa:läs trådenredrum sa:hörde jag fel eller sa han: i'm talking about my own dudes baby?
-------------------------
Nån som blir ägd så är det ekdahl.
När vann shaun whithe sommar x-games igentligen? han kom 2:a i vert, bästa han har kommit i sommar x-games om jag minns rätt....sen tycker jag att det inte är han som blir ägd utan att det är han som äger tjejen som ställer fråganqvenner sa:Han e sponsrad av Mountain Dew oxå.. haha..
Kommer ihåg ett par säsonger sen då han va med på Red Bull Big Air i åre o vann snowboardklassen så fick han inte komma in på Bygget för prisutdelningen. hehe
Tomato ÄGER. Finns inte många som e sån talang som den killen.. Vinner OS, Xgames (både vinter OCH sommar) o åtskilliga tävlingar.. Visa EN annan som klarar det.. haha
oskar-e sa:ägd hit och ägd dit, ingen äger någon eftersom att det kallas för slaveri och är olagligt numera. Shaun får däremot till en grym comeback på sjukt kort tid. Heja Shaunie!
Det är den sida som är på andra sidan mot vad du själv är...Astar sa:Hur vet man vilken sida på flötet som är bakåt? det äs symetriskt ;D
han är iaf jävligt ful...ekdahl sa:tycker han verkar nerknarkad som fanmonoski_kicks_ass sa:om man har sett "the shaun white album", så vet man att killen är klipsk o klar i huvudet och inte nån knarkar-gangstah...creds till shaun white!