shawn white blir ägd

shawn white blir ägd
han är ju en SJUKT stor talang... är man så bra som han är på skate och snowboard..... då är man fan bra alltså...
redrum: ähh, hans frisyr är ju helt reko ju! ;)

shawn white blir ägd
men vafan, han blir väl inte ägd,
när hon har sagt att han är för ung för drinkar så
svarar han inom en sekund att det är mountain dew han menar
som han åxå är sponsrad av!

men jag tror att de va alkohol haltiga drycker han mena
men han nämnde inget sånt!

shawn white blir ägd
qvenner sa:
Han e sponsrad av Mountain Dew oxå.. haha..

Kommer ihåg ett par säsonger sen då han va med på Red Bull Big Air i åre o vann snowboardklassen så fick han inte komma in på Bygget för prisutdelningen. hehe

Tomato ÄGER. Finns inte många som e sån talang som den killen.. Vinner OS, Xgames (både vinter OCH sommar) o åtskilliga tävlingar.. Visa EN annan som klarar det.. haha
När vann shaun whithe sommar x-games igentligen? han kom 2:a i vert, bästa han har kommit i sommar x-games om jag minns rätt....sen tycker jag att det inte är han som blir ägd utan att det är han som äger tjejen som ställer frågan

Senast ändrad:
shawn white blir ägd
Han blev ju garanterat inte ägd av hon som intervjuade. Tycker man det så är man ju rätt kass enligt mig.
Sen för det andra så är hon som intervjuar inte helt smart heller, eftersom han flög från italien då han blev serverad alkohol spelar det ju ingen större roll att det är 21 som gäller i USA. Hon kanske inte riktigt funderat över vems lagar det är som gäller när man är utomlands.

edit: för övrigt så vann han silver och inte guld i x-games vert, vilket fortfarande är sjukt bra.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shaun_White

Senast ändrad:
shawn white blir ägd
Allvarligt... Han blir ju inte "ägd" som någon nörd påstår, han är ju kung både i intervjun och som åkare... Och vem sa att han "verkar vara nerknarkad"?? Allvarigt, kom tillbaka till verkligenheten och sluta gnäll... Vanlig svensk avundsjuka eller?

shawn white blir ägd
Sen är det inte 21årsgräns överallt i USA. Det bestämmer varje delstat själv. Så kanske blev serverad lagligt i en delstat, men inte i en annan.
Och han är cool när han drar in den sista sköna kommentaren. :)

shawn white blir ägd
Jag skulle vilja säga att det roligaste med det här är att hälften (ren uppskattning, men troligtvis inte så osann) av alla som skriver "haha ägd!" "Word!" osv här, blir själva "ägda" då de blir nekade inträde på svenska krogar med någons polare/syskons leg...

shawn white blir ägd
ägd hit och ägd dit, ingen äger någon eftersom att det kallas för slaveri och är olagligt. Shaun får däremot till en grym comeback på sjukt kort tid. Heja Shaunie!

shawn white blir ägd
ägd hit och ägd dit, ingen äger någon eftersom att det kallas för slaveri och är olagligt numera. Shaun får däremot till en grym comeback på sjukt kort tid. Heja Shaunie!

Senast ändrad:
shawn white blir ägd
Astar sa:
Hur vet man vilken sida på flötet som är bakåt? det äs symetriskt ;D
Det är den sida som är på andra sidan mot vad du själv är...

Förutsatt att du själv inte är tappad bakom flötet, då är det den sida som du faktiskt är på.

Senast ändrad:
shawn white blir ägd
Tar folk illa vid sej personligen om Shaun White kallas för "knarkare"? Den som varit mer än en minut i USA borde veta hur synen på just denna drog är där. Efter att ha gått på High School i the U.S and A, måste jag med sorg i hjärtat berätta för er att varenda jäääävel rökte på. Från skater duuuuudes till All Americans (Utom undertecknad själv, jag är ett unikum. + att i Sverige är det ju bara bajjare som röker på. Det vet ju alla.) Skönt att Tanner Hall har slutat i alla fall! öööh baaah rooockaaaah

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp