Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har just glott igenom senaste Burtonrullen(grymt jävla bra) och i Jeremy Jones del gör han typ shuvits med framfoten kvar i bindning hur fan går det till egentligen?
antingen har dom gjort någon specialplatta under, eller så har dom bara satt en skruv lite lösare och kör med endast en skruv eftersom den boarden har ICS (slider system med 2 skruvar bara)
De går säkert att göra på flera sätt, men jag tror att de räcker med att ha skruvarna väldigt lös. om jag förstod de rätt så har jag sett samma trick i bla Double Decade där wille yli-luoma gör de och i en isenseven edit tror jag, och iaf wille kör ju inte med ics, även om de säkert också funkar bra med ics så vill jag komma fram till att man inte måste ha ics .
Ett annat sätt om man har en extra bottenplatta så kan man slipa ner taggarna på den, som fritzter sa .