Simon_aeg Ny medlem 2006-08-23 Sideflip ! #1 Jag kan nästan men det blir nästan som en framåtvolt.. :S Har ni några tips ? jag kollar åt sidan och drar med armarna ditåt liksom .
Jag kan nästan men det blir nästan som en framåtvolt.. :S Har ni några tips ? jag kollar åt sidan och drar med armarna ditåt liksom .
jeppenator Aktiv medlem 2006-08-23 Sideflip ! #2 kolla rakt fram.. på en speciell punkt.. typ ett fönster eller ett träd eller vad som helst.. sen slänger du dej rakt åt sidan..
kolla rakt fram.. på en speciell punkt.. typ ett fönster eller ett träd eller vad som helst.. sen slänger du dej rakt åt sidan..
D Deleted member 39569 Guest 2006-08-23 Sideflip ! #3 gör som jeppenator så men du får inte fastna med blicken för då tappar du ju snurren... Senast redigerad av en moderator: 2006-08-23
Simon_aeg Ny medlem 2006-08-23 Sideflip ! #4 okej , men använder ni armarna ? eller har ni nån film när ni gör sideflippen ?
ErikWibaeus Medlem 2006-08-23 Sideflip ! #6 öm... d låter som en misty? titta mer bakåt å använd inte armarna