Silvertejp!

Retard

Ny medlem
Silvertejp!
Tänkte bara stata ett inlägg om vilken silvertejp som är bäst. Kom gärna med förslag..Hur många gånger kan inte detta oumbärliga tillbehör fixa saker, allt från stereoar till byxor.

Silvertejp!
Lappland: Utveckla gärna mer! :)

För att svara på frågan om vilken typ av silvertejp... jaa, Jag har bara stött på två olika typer. Den släta och den där vävmönstret lyser igenom. Den förstnämnda har en mer glansig yta och när man använder tänder och dyl för att riva av blir det alltid rakt och fint. Den andra kan istället riva sig i småbitar. Fördelen med "vävmodellen" är dock att själva klistereffekten är bättre. Det känns som att den sitter fast hårdar på materialet samt att den är lite mjukare och formar sig efter det man satt den på.

Well, det var mina funderingar det :)

Silvertejp!
Om ett förhållande börjar trassla (ve och fasa) kan silvertejp fungera som sista utväg. Man tejpar helt enkelt ihop sig ordentligt så att ingen av parterna tar sig lös. Detta innebär att man tvingas agera synkroniserat samt får tid i överflöd att (så småningom) konstruktivt diskutera de gemensamma problemen.

Silvertejp!
Love >

Det är ingen som har sagt att det finns något som heter "silver tejp", däremot "silvertejp". Jag är dessutom övertygad om att det inte finns något som heter "gaffa tejp", men jag kan tänka mig att det finns nåt som heter "gaffatejp". Pucko!

Silvertejp!
Rätt smart det där med att man också kan laga saker med silvertejpen, det hade jag inte tänkt på tidigare. Jag har alltid trott att man tejpade på grejjerna bara för att se proffsig ut.

Silvertejp!
på clas ohlson så finns det en svart variant på silvertejp, iofs så blir det ju inte silvertjep utan svarttejp. Hur fungerar den?

Silvertejp!
Silvertejp är alltid på min essential lista oavsett om jag ska jobba, plugga, semester eller åka skidor.

Viktigt är att köpa silvertejp, tandborsten kan man ju glömma för det finns överallt. Bra silvertejp måste man leta efter.

Silvertejp!
Silvertejp, Gaffatejp eller Gaffertape känns rätt så wannabe-tidigt nittiotalmässigt. Tejpen är ju naturligtvis användbar men det fulaste jag vet är alla "ski-bums" i min kära stad som tejpar upp allt de kommer åt och tror att de är extrema.

Men om man måste använda den så klistra sen på insidan av era kläder, håller bra och ser bättre ut.

hursomhelst så är det bara min åsikt.

Silvertejp!
Jag är i Zermatt och skall hem på söndag, och behöver silvertape för att fixa min ryggsäck så jag kan checka in den på flygplatsen utan att det ramlar ut saker.... Några ideer var jag hittar det här ?

Isak

Tillbaka
Topp