Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tack äntligen nån som fattar. Simon gjorde förmodligen en parodi på 4bi9, hyphy i slutet....niklaskull sa:Hoppas alla fattar att han skämtar, och driver med hela ghetto-trenden. Vilket han gör helt rätt i. Säg något som är ghetto med att åka skidor?
han e ju fet lång!! typ 160Victors sa:Den där dumont är inte att leka med alltså... Hur lång är han egentligen? Ser rätt kort ut ibörjan av klippet.
tackfilipp sa:för dom de inte funkar för http://www.newschoolers.com/web/content/viewvideo/id/253869/
bara jag som tyckte han krossade railsen då eller ?Front5 sa:Simon dumont, Har ALDRIG kört snyggt på rails, och kommer ALDRIG göra det heller.
Ohh yeah. Jag längtar efter att se Dumont sätta en feeet allyoop 9a på första hiten och sedan göra en rideaway resten av pipen...sicknesssssssssssssssRailson sa:YEAAhduuuude!! Fan nu tog just skidåkningen ett stort steg och om några år så kommer vi få se feta afterbangs o heavy heads i xgameshaha!!! fan va smoooth han åkte!!
haha railreppin tror han är seriös,RailReppin sa:Om det var på skoj, jag lovar att killen är snorseriös
Men snälla han är ju inte seriös förfan, och vadå byta kläder? Enligt vädligt många så är det där ett av dom snyggaste ställen ute! sjukt snyggt...mwiklund sa:skön åkning, men han borde skaffa en egen stil. och han borde byta kläder ochså för han ser ut som en polkarkris med allt matchande(emo-stavning?)
det är ju dumont som claimar, inte dom andra.Ojskar sa:haha, vadå egen stil? det där är hans stil, dom som har samma borde isf skaffa en egen stil...mwiklund sa:skön åkning, men han borde skaffa en egen stil. och han borde byta kläder ochså för han ser ut som en polkarkris med allt matchande(emo-stavning?)
yeaaaaaaaaaaaah!!!!1!!!!1Front5 sa:simon dumont= wannabe
åh herregud...RailReppin sa:Om det var på skoj, jag lovar att killen är snorseriös