Simon Dumont slum dog illionaire [film]

whaaat helt tokigt bra edit! Haha får han lite tips hur man skjuter ibörjan ;) Måste också säga att det där är det snyggaste stället oakley har gjort ever

Senast ändrad:
skön åkning, men han borde skaffa en egen stil. och han borde byta kläder ochså för han ser ut som en polkarkris med allt matchande(emo-stavning?)

mWiklund sa:
skön åkning, men han borde skaffa en egen stil. och han borde byta kläder ochså för han ser ut som en polkarkris med allt matchande(emo-stavning?)
öh? jag tycker simon verkligen har en egen stil? inte många som kör likt simon enligt mig..

men ååååååååhhh asså fett dålig förebild för yngre när han låtsas hålla på med vapen osv!!!!!!!!!! Nu kommer alla kids åka runt med en bazooka i bakfickan!!!!!!!!!

ibland fattar man inte det här stället.. Det snackas hela tiden om att det ska vara ghetto edits osv osv, sen när tex simon dumont gör en sådan edit så är det nästan lika många som h8ar!

Jag tycker den var riktigt skön och det var väl ändå inte överdrivet "thug" Bara lite skönare trick och en tung låt

Hur bra som helst, Mycket roligare än hans segments i skidfilmer som bara består av misty 10or och pipe. Han kan ju raila ju

Hoppas alla fattar att han skämtar, och driver med hela ghetto-trenden. Vilket han gör helt rätt i. Säg något som är ghetto med att åka skidor?

Tillbaka
Topp