simon rail promo!(film)

sEricson

Ny medlem
simon rail promo!(film)
här är min rail promo som är filmad och fotad lite iår men för det metsa e den från förra året!

åkare: Simon Ericson
filmare: allamöjliga
dem första fotona som är med i filmen från handrailet har då JESPER MOLIN tagit och dem andra två har då min far tagit.

kommentera gärna!

Senast ändrad:
simon rail promo!(film)
yehh nice film!

Senast redigerad av en moderator:
simon rail promo!(film)
Din stil e så sjuuuuuuukt nice o den va nice klippt!
Lägg in några av dina steeziga hopp oxå!

simon rail promo!(film)
ALXX sa:
jo jag håller med om att hans stil är nice osv, men på vilket sätt tycker du att den är nice klippt?

ser ut som att han bara slängt in klippen utan timing osv...

simon rail promo!(film)
Deespin sa:
ALXX sa:
jo jag håller med om att hans stil är nice osv, men på vilket sätt tycker du att den är nice klippt?

ser du inte timeingen till musiken mongo... den e inte perfekt hela tiden kanske men de orkar man inte bry sig om o låten e skön... stevie bell i that

simon rail promo!(film)
ALXX sa:
Deespin sa:
ALXX sa:

ser du inte timeingen till musiken mongo... den e inte perfekt hela tiden kanske men de orkar man inte bry sig om o låten e skön... stevie bell i that
han har timat till musiken där han har lagt in bilderna...jag säger inte att redigeringen är dålig heller.

No offence Mongo

simon rail promo!(film)
THis is the shiit we need to get this in US, fo'sho' you want this, we got it in US, ohh we did
ohh GOT no bad..............:D

simon rail promo!(film)
bra film, finns inget att klaga på, bra variation, bra tempo, lagom kort så man blir sugen på att se mer.

edit: starkt satsat i halfpipen.

Senast ändrad:
simon rail promo!(film)
riktigt clean stil, vad heter låten förövrigt?

har vart tvungen att rippa den från forumfilmen men ganska jobbigt med massa snowboardljud i bakgrunden.

simon rail promo!(film)
det blir mkt sämmre kvalitet om man tittar direkt! klicka på länken så går det långsammare och mkt bättre kvalitet!

Tillbaka
Topp