Sista minuten i jan...

glywine

Ny medlem
Sista minuten i jan...
Hej alla glada..

Vi är 4st som vill ner till alperna och åka och festa lite, vart e inte så noga...
Nu e min fråga till er..
Tror ni att det finns sista minuten resor kvar i jan lr brukar dom ta slut snabbt?
Vi kollade in ett "all included" paket i en vecka i Bad Gestein på sts för 8000kr
kruxet e att det måste betalas senast sista okt..

Vi är ganska bekväma av oss så flyg är ett måste..
Har ni några tips på paket resor eller ska vi vänta till jan och ta en sista minuten?
Vi har som ni nog märkt inte så stor erfarenhet på alpresor.

Alla förslag e bra utom dom dåliga..

Sista minuten i jan...
vet inte så mycket om just sista minuten men jag tror ni kan få ett bättre pris med langley, och åk till val d isere, hur skoj som helst och bra skidåkning! fast i och för sig kan val d isre nog vara ganska kallt i januari, det ligger ju ganska högt. men kolla med langley, det e mitt tips. lycka till!

Sista minuten i jan...
Är också lite inne på sista minuten i januari, hade samma fråga någon som har koll på ifall det brukar ta slut.

Sista minuten i jan...
Ucpas resor går ju aldrig på sista minuten pris men det blir billigare än langley. Fast då orkar man inte festa så mycket. Sportloven brukar vara svårt att hitta nåt för 4 pers. (nåt billigt) Jag har alltid bara åkt restresor. Brukar boka kvällen innan. Langley är pinsamt.

Sista minuten i jan...
Fixa allt själv.

Vi var ett gäng förra året som bodde 2v för 10000 i val thorens. Det snålades inte mycket där vill jag lova.

C.

Sista minuten i jan...
sts har alpjokern kvar, vi bokade i förrgår,bad gastein. kom undan med ca 6100, då ingick det mesta men det var ospecat, men det kvittar väl.

Sista minuten i jan...
Ett tips är att skippa resebyråerna och dra ner själva. Billigast är väl att packa in alla fyra i en bil, men ni ville ju flyga.. och då finns det ändå många lågprisflyg att välja på. Eftersom ni är fyra så är det ju billigt att hyra en bil sedan, ca 2500 för en vecka i frankrike/italien för en mellanstor bil. Våga vägra charter!!

Sista minuten i jan...
Sista minuten är sällan några problems, vi brukar vänta och se var det finns snö. Januari kan vara lite känsligt på vissa ställen. Lion, Langley, Ving alla funkar bra enligt mina erfarenheter.

Tillbaka
Topp