Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också sjuk, är iof 13 men varför får inte jag en egen tråd?! Jävla förkylning...Anzom sa:Stackars pojke! Det är inte lätt att vara sjuk. Är det nån som vet vad det är för sjukdom, för annars tycker jag att vi på freeride skulle sammla pengar och ge han en eller kanske tom två ipren!
Nu hoppas jag att du skämtar med mig! Trots dina 16år så tycker du att rubriken är ok!Japaner sa:vad är hans problem?
han e nog redan sponsrad av nåt stort:PSverigeTomten sa:han kommer bli sponsrad av nåt stort en vacker dag...
frej e bättre men frej är 14 .. han på filmen var syyykAshtraYmofucku sa:han e ju helt sjuk, men frej e nog minst lika bra
Vad drar frej da August??a_ahlnas sa:frej e bättre men frej är 14 .. han på filmen var syyykAshtraYmofucku sa:han e ju helt sjuk, men frej e nog minst lika bra
frej lägger allt, sw 10 mute, cork 9 mute fan vet allt. hehe men han kan säkert mer, och stil på allting,,Cnilsson sa:Vad drar frej da August??a_ahlnas sa:frej e bättre men frej är 14 .. han på filmen var syyykAshtraYmofucku sa:han e ju helt sjuk, men frej e nog minst lika bra
sjukt att uppfatta de? men ser ut som de :P hehefelixlind sa:Sviker min supersyn eller är det Lee Myhr Unit som står nere vid skotern nedanför half-pipen i första klippet?
Cool kille hursomhelst!
frej e ju äldre?a_ahlnas sa:frej lägger allt, sw 10 mute, cork 9 mute fan vet allt. hehe men han kan säkert mer, och stil på allting,,Cnilsson sa:Vad drar frej da August??a_ahlnas sa:frej e bättre men frej är 14 .. han på filmen var syyyk
EDIT: De gjorde denna kille också hehe, men frej e nog grymare,