sjukaste jävla editen

sjukaste jävla editen
va de dubbel killen i slutet skulle göra, såg jävligt ont ut.. haha 1 å en halv, antingen överroterade eller så bangade han.. dumt i vilket fall:P

sjukaste jävla editen
Nice edit.

Någon som vet vad det var för grön jacka en utav killarna åkte i ?

sjukaste jävla editen
inte rikigt helt jävla sjuk kanske men den va sjön.. andres backe äre med headen va?

sjukaste jävla editen
glindstrom sa:
jeppenator sa:
va de dubbel killen i slutet skulle göra, såg jävligt ont ut.. haha 1 å en halv, antingen överroterade eller så bangade han.. dumt i vilket fall:P
såg så ut :P
Hej! ja, ja hade tänkt att det skulle vara en dubbel ja:P men d blev ju inte riktit en dubbel:P men det gjorde inte ont, ja slog mej inget alls så d va ganska ball

sjukaste jävla editen
OneOfThePublicEnemys sa:
glindstrom sa:
biG-A sa:
gåre segt eller :P tog tpy 30 sekunder för mig :P?
Alla har inte 8mb eller högre då kan det gå sakta... what´s up with alla som klagar så jävla dant på folk här på freeride ? skärp er ffs!!!
kallar du det där att klaga :S om du tycker sånt är klaga kan du fan ta och leta upp ngt annat ställe att hänga på !

sjukaste jävla editen
glindstrom sa:
OneOfThePublicEnemys sa:
glindstrom sa:
gåre segt eller :P tog tpy 30 sekunder för mig :P?
Alla har inte 8mb eller högre då kan det gå sakta... what´s up with alla som klagar så jävla dant på folk här på freeride ? skärp er ffs!!!
kallar du det där att klaga :S om du tycker sånt är klaga kan du fan ta och leta upp ngt annat ställe att hänga på !
Jag håller med publik här faktiskt, seriöst, SLUTA KLAGA!!!! idioter som e nöjjda bara för att dom har bra datorer.. ffs !!

Tillbaka
Topp