sjuuk edit med tom wallisch!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
varför puder när han verkar vara en parkåkare? som att säga om en puder åkare bah, jo han skulle ju vara ännu bättre om han behärskade park också? alltså, makes no sense, eller menar du BC hopp då?simon_t sa:när det gäller hopp o rails så är han ju sjukt jävla duktig, det måste man säga. skulle vara kul o se i nån framtida film hur han behärskar puder också! om han även kan bli riktigt duktig på det så är han väl den mest kompletta skidåkaren i världen..
mm bc-kickers, ja.. han har väl kört lite sånt tidigare, men hoppas han börjar med det mer. att PUMPA puder tror jag knappast är hans grej..porky sa:varför puder när han verkar vara en parkåkare? som att säga om en puder åkare bah, jo han skulle ju vara ännu bättre om han behärskade park också? alltså, makes no sense, eller menar du BC hopp då?simon_t sa:när det gäller hopp o rails så är han ju sjukt jävla duktig, det måste man säga. skulle vara kul o se i nån framtida film hur han behärskar puder också! om han även kan bli riktigt duktig på det så är han väl den mest kompletta skidåkaren i världen..
är väl risky isf? han landar ju framåt såPizzaaugust sa:Shit, är det en dj flip jag ser också?
Gör inte Jon både DJ 10 och 12 eller minns jag fel, aja DJ och risky är ju fan typ samma trick ändå. Sjukt bra film för övrigt.Aspebo sa:är väl risky isf? han landar ju framåt såPizzaaugust sa:Shit, är det en dj flip jag ser också?fast jag trodde dubbelcork först, fast ser ut som om han flippar mer på slutet och då blir det nog risky istället
![]()
DJ 10 har jag då aldrig sett nån göra, du inser väl att man måste göra d-spin 540 till underflip då? de skulle väl va att man kallar risky för DJ 10 isf, och ja det är nästan samma trick, förutom att DJ är till underflip, medan Risky är till backflip, d-spin till respektive alltsåOjamae_flip_and_ski sa:Gör inte Jon både DJ 10 och 12 eller minns jag fel, aja DJ och risky är ju fan typ samma trick ändå. Sjukt bra film för övrigt.Aspebo sa:är väl risky isf? han landar ju framåt såPizzaaugust sa:Shit, är det en dj flip jag ser också?fast jag trodde dubbelcork först, fast ser ut som om han flippar mer på slutet och då blir det nog risky istället
![]()
jon 10.an rätt ofta hangjorde det på winter jam balnda annat .9 ser typ ut som ensw d spin 5 till rodeo 5. Och är väldigt stor skillnad från Riskyn som dom göra ett skolexemple i filmen grymt bra utfördAspebo sa:DJ 10 har jag då aldrig sett nån göra, du inser väl att man måste göra d-spin 540 till underflip då? de skulle väl va att man kallar risky för DJ 10 isf, och ja det är nästan samma trick, förutom att DJ är till underflip, medan Risky är till backflip, d-spin till respektive alltsåOjamae_flip_and_ski sa:Gör inte Jon både DJ 10 och 12 eller minns jag fel, aja DJ och risky är ju fan typ samma trick ändå. Sjukt bra film för övrigt.Aspebo sa:är väl risky isf? han landar ju framåt såfast jag trodde dubbelcork först, fast ser ut som om han flippar mer på slutet och då blir det nog risky istället
![]()
![]()
du snackar typ om olsson flip?ErikAndersson sa:jon 10.an rätt ofta hangjorde det på winter jam balnda annat .9 ser typ ut som ensw d spin 5 till rodeo 5. Och är väldigt stor skillnad från Riskyn som dom göra ett skolexemple i filmen grymt bra utfördAspebo sa:DJ 10 har jag då aldrig sett nån göra, du inser väl att man måste göra d-spin 540 till underflip då? de skulle väl va att man kallar risky för DJ 10 isf, och ja det är nästan samma trick, förutom att DJ är till underflip, medan Risky är till backflip, d-spin till respektive alltsåOjamae_flip_and_ski sa:Gör inte Jon både DJ 10 och 12 eller minns jag fel, aja DJ och risky är ju fan typ samma trick ändå. Sjukt bra film för övrigt.![]()
![]()