sjuuk edit med tom wallisch!

okey.. där har vi beviset.. han är den absolut ultimata parkåkaren, steeze, trick, landningar.. vad är de han inte kan?!

helvete.. im blown away!

när det gäller hopp o rails så är han ju sjukt jävla duktig, det måste man säga. skulle vara kul o se i nån framtida film hur han behärskar puder också! om han även kan bli riktigt duktig på det så är han väl den mest kompletta skidåkaren i världen..

Asså det där va fan den sjukaste fetaste editen ja sett !
helt jävla insane åkning , stööört bra landningar och feta rails !
Sjukaste editen ja någonsin sett helt seriöst !

//S

"If tom dosent win theres been a huge injustice! Hes the best and an inspiration to every park skier. This edit just shows why everyone loves everything this man does."

bra sagt!

simon_t sa:
när det gäller hopp o rails så är han ju sjukt jävla duktig, det måste man säga. skulle vara kul o se i nån framtida film hur han behärskar puder också! om han även kan bli riktigt duktig på det så är han väl den mest kompletta skidåkaren i världen..
varför puder när han verkar vara en parkåkare? som att säga om en puder åkare bah, jo han skulle ju vara ännu bättre om han behärskade park också? alltså, makes no sense, eller menar du BC hopp då?

porky sa:
simon_t sa:
varför puder när han verkar vara en parkåkare? som att säga om en puder åkare bah, jo han skulle ju vara ännu bättre om han behärskade park också? alltså, makes no sense, eller menar du BC hopp då?
mm bc-kickers, ja.. han har väl kört lite sånt tidigare, men hoppas han börjar med det mer. att PUMPA puder tror jag knappast är hans grej..

sjukt bra, blir stokad varje gång jag kollar på han.. lite tråkigt dock att man hade sett nästan alla klipp i andra filmer/sammanhang.

Aspebo sa:
Pizzaaugust sa:
Shit, är det en dj flip jag ser också?
är väl risky isf? han landar ju framåt så :) fast jag trodde dubbelcork först, fast ser ut som om han flippar mer på slutet och då blir det nog risky istället :)
Gör inte Jon både DJ 10 och 12 eller minns jag fel, aja DJ och risky är ju fan typ samma trick ändå. Sjukt bra film för övrigt.

Senast ändrad:
Helt sjukt att den har 3.5 stjärnor i betyg. :/
Knappast den bästa editen jag sett, woweffekten uteblev lite när man sett så pass många klipp, men när jag såg hans Flats, Kangaroo och Riskyflip från Joss så blev jag riktigt imponerad! Det känns som att han tar det han vill från andra åkare och lär sig det bättre, samtidigt som han skapar en massa eget.

På nåt konstigt sätt saknar jag ändå att se han köra klurigt på rails och nöta små hopp poleless.

Ojamae_flip_and_ski sa:
Aspebo sa:
Pizzaaugust sa:
Shit, är det en dj flip jag ser också?
är väl risky isf? han landar ju framåt så :) fast jag trodde dubbelcork först, fast ser ut som om han flippar mer på slutet och då blir det nog risky istället :)
Gör inte Jon både DJ 10 och 12 eller minns jag fel, aja DJ och risky är ju fan typ samma trick ändå. Sjukt bra film för övrigt.
DJ 10 har jag då aldrig sett nån göra, du inser väl att man måste göra d-spin 540 till underflip då? de skulle väl va att man kallar risky för DJ 10 isf, och ja det är nästan samma trick, förutom att DJ är till underflip, medan Risky är till backflip, d-spin till respektive alltså :)

Aspebo sa:
Ojamae_flip_and_ski sa:
Aspebo sa:
DJ 10 har jag då aldrig sett nån göra, du inser väl att man måste göra d-spin 540 till underflip då? de skulle väl va att man kallar risky för DJ 10 isf, och ja det är nästan samma trick, förutom att DJ är till underflip, medan Risky är till backflip, d-spin till respektive alltså :)
jon 10.an rätt ofta hangjorde det på winter jam balnda annat .9 ser typ ut som ensw d spin 5 till rodeo 5. Och är väldigt stor skillnad från Riskyn som dom göra ett skolexemple i filmen grymt bra utförd :)

Senast ändrad:
ErikAndersson sa:
Aspebo sa:
Ojamae_flip_and_ski sa:
jon 10.an rätt ofta hangjorde det på winter jam balnda annat .9 ser typ ut som ensw d spin 5 till rodeo 5. Och är väldigt stor skillnad från Riskyn som dom göra ett skolexemple i filmen grymt bra utförd :)
du snackar typ om olsson flip? :) tror jag iaf, för jag har då inge minne av att jon slängde DJ där i år, fast jag kanske minns fel :)

ooowwhhhh Goow tompaN!!
så sjuuuukt grym han e!1 grym stil grymma trick o superduper stomp po allt.
Diggar hans karvade cork7a sausage på slute!1 Siiicckk niggauh!

Tillbaka
Topp