Sjuuk Film!

Sjuuk Film!
ekdahl sa:
den är riktigt sjuk. sett innan men värt att se en gång till.

+ att dom bailar fan så mycket hårdare änn tanner och dom början fan inte lipa och gapa värre änn min lillasyster på 7 år.
Dom här får inte värre skada än vad tanner får i chads gap

men jag håller med fullt ut på att han grinar lite väl mkt

Sjuuk Film!
ekdahl sa:

+ att dom bailar fan så mycket hårdare änn tanner och dom början fan inte lipa och gapa värre änn min lillasyster på 7 år.

Sjuuk Film!
AntonJansson sa:
ekdahl sa:

ja gud va häftiga ni är! jag skulle gärna se er flyga chadsgap (40m va?) och bryta båda "ankles" i pjäxorna (dvs där foten å benet "möts") utan att "grina". komigen klipp er förfan

Sjuuk Film!
ekdahl sa:

nej du skulle ju inte alls ha haft ont om du bröt fotlederna. jävla gnäll.

Sjuuk Film!
filmen är typ 6-7 år gamal den e fett cool, en svensk är med i den linus langestad eller någe från kiruna han va me på redbull för 4 årsen också men nu e han borta..
den va rikitg fett kriss ostness åker skidor i den han som gjorde tbc.. med flera

Senast ändrad:
Sjuuk Film!
MaxHemmingsson sa:
http://media.putfile.com/Tee-Time-Crashes

hitta denna film på putfile.com, fan inte visste jag att det fans så bra åkare på den tiden(filmen verkar hyffsat gammal)
Dette er en ganske ny film... A-Teens som har sangen...og det er ikke så lenge siden de kom...twintip ski kom i 1997-98 sesongen...så er snakker vi om en film som er makt 5-6 år gammel og de har kun brukt efekter for å få den til å se gammel ut...

Sjuuk Film!
Last season WindUp Films (a Kris Ostness company) released its first ski and snowboard film "Clay Pigeons." Largely freestyle oriented, WUF specializes in pioneering new moto-style terrain feature gaps such as the highly publicized 90 foot "Pyramid Gap" and 120 foot "Chad's Gap" in the Utah back country. This year's film, "Tee Time," continues the WUF art driven, ski/snowboard, eclectic soundtrack, offbeat, very large shooting style. The crew returns to front flip and double back flip "Chad's" and "Pyramid" gap. New gap projects such as "Leviathan" and "Flagstaff Gully" measure 145 + feet and 90+ feet respectively. Back country kickers, tree gaps, 25 + foot step ups and the Sarlacc pit awaits you. Filmed in 16 mm and super-8, color and black&white in Utah, Oregon, Canada, Sweden and Norway. Sponsored by Helly Hansen, LINE skis, Scott USA and Da Kine. Featuring Chris Collins, Jamie Pierre, Pierre LaBlanc, Eric Pollard, Skogen Sprang, Jon Olson, Kris Ostness and many guest appearances. See clips from last and this year's film at www.windupfilms.com. Teeing off at a store near you September 2000.

Sjuuk Film!
grabbar..denna filmen är inte alls gammal eftersom det största hoppet dom hoppar på en massa gånger användes i snowboardfilmen pop som kom för nåt år sen..kan dock säga att nicholas müller hoppade ungefär dubbelt så långt i den filmen, fast han stog inte heller den

Sjuuk Film!
Me lol? så gammal kan den väl inte va? Iaf inte om dom gjorde den när musiken fanns, de va ju a-teens, inte abba? A-teens bildades 1998...

Sjuuk Film!
tjorloff sa:
grabbar..denna filmen är inte alls gammal eftersom det största hoppet dom hoppar på en massa gånger användes i snowboardfilmen pop som kom för nåt år sen..kan dock säga att nicholas müller hoppade ungefär dubbelt så långt i den filmen, fast han stog inte heller den
Samma ställe ja, inte samma hopp. Chads gap och Pyramid har blivit mindre de senaste åren verkar det som.

Sjuuk Film!
om ni kollar i början så står det att A-teens har gjort musiken och A-teens startades väl typ för 5-6 år sen vad jag vet så den e nog inte så fruktansvärt gammal...

Sjuuk Film!
daaaaaaaaaaaaah kan alla sluta skriva om att de inte tror att den är så gamal det står på flera ställen att den släpptes 2000 så drop it så de e från 99/00! baaaaaaaaah

Sjuuk Film!
haha fan vad sporten har utväcklats! kanske det var den här filmen som gav jon olsson insperation!

Tillbaka
Topp