Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom här får inte värre skada än vad tanner får i chads gapekdahl sa:den är riktigt sjuk. sett innan men värt att se en gång till.
+ att dom bailar fan så mycket hårdare änn tanner och dom början fan inte lipa och gapa värre änn min lillasyster på 7 år.
Dom här får inte värre skada än vad tanner får i chads gapekdahl sa:den är riktigt sjuk. sett innan men värt att se en gång till.
+ att dom bailar fan så mycket hårdare änn tanner och dom början fan inte lipa och gapa värre änn min lillasyster på 7 år.
ja gud va häftiga ni är! jag skulle gärna se er flyga chadsgap (40m va?) och bryta båda "ankles" i pjäxorna (dvs där foten å benet "möts") utan att "grina". komigen klipp er förfanAntonJansson sa:Dom här får inte värre skada än vad tanner får i chads gapekdahl sa:den är riktigt sjuk. sett innan men värt att se en gång till.
men jag håller med fullt ut på att han grinar lite väl mkt
nej du skulle ju inte alls ha haft ont om du bröt fotlederna. jävla gnäll.ekdahl sa:den är riktigt sjuk. sett innan men värt att se en gång till.
Det är jag det... Satte det på femte försöket, var lite klurigt inrun.Noname2 sa:haha gillar killen som testar sw frontflip och slår huvet:P
Det är ju en slam session, dvs delen av filmen där dom bara visar krascher.serious sa:måste ju säga att dom var sköna men dom satte ju inget.? :P
Dette er en ganske ny film... A-Teens som har sangen...og det er ikke så lenge siden de kom...twintip ski kom i 1997-98 sesongen...så er snakker vi om en film som er makt 5-6 år gammel og de har kun brukt efekter for å få den til å se gammel ut...MaxHemmingsson sa:http://media.putfile.com/Tee-Time-Crashes
hitta denna film på putfile.com, fan inte visste jag att det fans så bra åkare på den tiden(filmen verkar hyffsat gammal)
Samma ställe ja, inte samma hopp. Chads gap och Pyramid har blivit mindre de senaste åren verkar det som.tjorloff sa:grabbar..denna filmen är inte alls gammal eftersom det största hoppet dom hoppar på en massa gånger användes i snowboardfilmen pop som kom för nåt år sen..kan dock säga att nicholas müller hoppade ungefär dubbelt så långt i den filmen, fast han stog inte heller den
Läs längre upp...ztigenius sa:haha asså ramlar dom med flit eller? såg inte ett enda trick dom klarade tror jag:P