D
Deg
Guest
ska du på winterjam?
jag kommer dansa naken.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja o berra medsoet_CARRO_bling_foxy sa:jag kommer dansa naken.
haha, kul att man ALLTID bor ca 200 m där ifrån ibland alla bratzen, Dock finns det sköna skejtare i närheten oxå som gör det bobart xDMrs_All-In sa:Japp, I'll be thereÅ I will bo 200m från the Stadio med 08-brats
![]()
Haha, väldigt oväntat!hHarlaut sa:jag ska dit![]()
finns en tråd om det hela.hHarlaut sa:yep^ någon som har bilder på railsen?
Jupp, shapen e gryyyym på alla rails och boxar nu.. så de kommer bli sjukt kul!Robint sa:Av: Lindhee | Idag 01:45 Citera
Railsen kommer vara i 5 linjer.. woow! Nerför trappen kommer dubbelkinken, downboxen o comboboxen(12m NY) stå.. Och vid sidan om de kommer det finnas en battleshipbox och en kort bred box, båda dom kommer stå flat... Förhoppningsvis kommer det inte bli så mycket kö som förra året...
Dubbelkinken är väl den som var med förra året? Samma med downboxen?
Fan va grymt!, har du inga bilderLindhee sa:Jupp, shapen e gryyyym på alla rails och boxar nu.. så de kommer bli sjukt kul!Robint sa:Av: Lindhee | Idag 01:45 Citera
Railsen kommer vara i 5 linjer.. woow! Nerför trappen kommer dubbelkinken, downboxen o comboboxen(12m NY) stå.. Och vid sidan om de kommer det finnas en battleshipbox och en kort bred box, båda dom kommer stå flat... Förhoppningsvis kommer det inte bli så mycket kö som förra året...
Dubbelkinken är väl den som var med förra året? Samma med downboxen?