ska ni raila på winterjam ?

KELLNER

Ny medlem
hej
undrar vilka som ska raila på winterjam ?
så man inte är där själv liksom blir ju roligare ju fler som kommer.

piiz

Jag tror då att det inte är någon risk att du skulle bli själv.
Det kommer vara packat med folk som skall raila.

Hojvall sa:
Kommer bli tre linjer med rails i år.. så det kommer bli ännu bättre än förra året
haha ofta det va ju 3 rails o 3 startramper förra året också, o det kommer vara 2 linjer iår. för battleshipen kommer ju vara den andra grejen i linjen så alltså inte 3 linjer då väl?

porky sa:
Hojvall sa:
Kommer bli tre linjer med rails i år.. så det kommer bli ännu bättre än förra året
haha ofta det va ju 3 rails o 3 startramper förra året också, o det kommer vara 2 linjer iår. för battleshipen kommer ju vara den andra grejen i linjen så alltså inte 3 linjer då väl?
om jag fattat det rätt kommer det vara 3 linjer som förra året sen kommer slagskeppet stå efter allt:P? men jag kanse har fel heeh

Jag ska nog ta det lungt, ska nog inte komma... Jag väntar helst en månad och gör bort mig i flottsbro/hammarbybacken i stället för att vara i stdium å ramla.

skulle gissa på att det kommer se ut såhär ungefär:

Linje 1
8m flat Box 4o cm hög(som ifjol). Efter den på platten en 6m Juniorflat box, 70 cm bred 40 cm hög.

Linje 2
12 eller 15 meter lång Combibox, 40 cm bred, 70 cm hög. På platten en 9 meter battleshipbox-50 cm bred med flata 8 graders kinkar.

Linje 3
Down flat down railet som i fjol, på platten en liten QP (om det finns snö)

13:45 Rail session

står det i schemat, vad menar dem med det, är det nån tävling eller är det då man kan börja raila eller? ^^

Hojvall sa:
skulle gissa på att det kommer se ut såhär ungefär:

Linje 1
8m flat Box 4o cm hög(som ifjol). Efter den på platten en 6m Juniorflat box, 70 cm bred 40 cm hög.

Linje 2
12 eller 15 meter lång Combibox, 40 cm bred, 70 cm hög. På platten en 9 meter battleshipbox-50 cm bred med flata 8 graders kinkar.

Linje 3
Down flat down railet som i fjol, på platten en liten QP (om det finns snö)
haha gissar du bara nu eller ?.. själv vet jag inte än om jag ska dit

Tillbaka
Topp