Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo det tror jag med, har ingen aning om hur det såg ut ifjol. Men det känns som att det inte kommer bli många åk precis..Petten sa:Jag tror då att det inte är någon risk att du skulle bli själv.
Det kommer vara packat med folk som skall raila.
haha ofta det va ju 3 rails o 3 startramper förra året också, o det kommer vara 2 linjer iår. för battleshipen kommer ju vara den andra grejen i linjen så alltså inte 3 linjer då väl?Hojvall sa:Kommer bli tre linjer med rails i år.. så det kommer bli ännu bättre än förra året
om jag fattat det rätt kommer det vara 3 linjer som förra året sen kommer slagskeppet stå efter allt:P? men jag kanse har fel heehporky sa:haha ofta det va ju 3 rails o 3 startramper förra året också, o det kommer vara 2 linjer iår. för battleshipen kommer ju vara den andra grejen i linjen så alltså inte 3 linjer då väl?Hojvall sa:Kommer bli tre linjer med rails i år.. så det kommer bli ännu bättre än förra året
snowblades kallas det.cocktail sa:jävligt drygt att dra omkring på skidorna inne i stan fifan
det var fan många som railade förra året, det var ju aslång köSwanbeck sa:det va inte alls många som raila förra året! max 10 st!
haha gissar du bara nu eller ?.. själv vet jag inte än om jag ska ditHojvall sa:skulle gissa på att det kommer se ut såhär ungefär:
Linje 1
8m flat Box 4o cm hög(som ifjol). Efter den på platten en 6m Juniorflat box, 70 cm bred 40 cm hög.
Linje 2
12 eller 15 meter lång Combibox, 40 cm bred, 70 cm hög. På platten en 9 meter battleshipbox-50 cm bred med flata 8 graders kinkar.
Linje 3
Down flat down railet som i fjol, på platten en liten QP (om det finns snö)
utan att ta kort? lägg upp om du har!Hojvall sa:Blir grymt! va inne och kikade på stadion precis.
ja de va inte så mycket uppe men de höll på att ställa upp rails och skotta snö. kommer ju bli grejjer nere på platten i år också. så de blir bättre än förra året.aendrew sa:utan att ta kort? lägg upp om du har!Hojvall sa:Blir grymt! va inne och kikade på stadion precis.