Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!

Tycker allt att en moppeskäggs - kategori borde ingföras, annars känns det väldigt diskrimnerande mot oss som vill ha riktigt skägg men pga av anlg inte får det

www.skagg.se har nu varit på PR-event i Trysil. Allt från festen;mingelbilder, nya medlemmar och sponsorer kommer läggas upp inom kort...

På söndag lanseras www.skagg.se, the real one...! Se till och anmäl ert afroskägg. Ni som bor i Avestatrakten kommer kunna läsa om sidan i AT... Skägg!!!

Borde få bra stöd. Jag var i lilla sälen över lördag-söndag och jag har nog aldrig sett så många skidåkarskägg på så många inte gamla människor.

Ironiska är att jag hade så svårt att få till en skidresa (tid är problemet) och när jag till slut en dag bestämde mig för att trimma av det oanvända skiåkarskägget så blev det en resa bokad samma dag.

Är skägget min förbannelse?

Sitter man då och skäggar i LaGrave, dan efter det har vräkt ner snö. Solen lyser och pudret väntar...Vad gör jag, jo sitter framför en dator och håller ett skadat skägg sälskap...joråsåatte...

Skägg!!!
www.skagg.se

Skadade skägg ska man ta hand om....
jag ska åka lagg för era skägg:-) så dom inte skäggar vidare...

/Ggäks

Grymt! La Grave är super...Har varit där tre år i rad! Hälsa Pelle o Ayse från skägget ifrån Gbg!!!

///skagg

Har gjort ett hjärta av skägget till ära av alla hjärtans dag.
Funderar på att köpa rosa hårfärg...

Varför skäggas det inte på forumet längre? Var in på ert Forum på skagg.se och såg dem nya skäggfilmerna... Att jag inte dog. Mannen som spelar på sitt skägg och onanerar på det samma är oslagbart!!! Parodin på Sagan om ringen var riktigt genomtänkt!!! Skapliga fantaster av skägg alltså!!
Skägg på er skäggvänner!

//skagg

asså dehär är de töntigaste som har hänt sverige, om inte hela världen..

kan ni inte bara lägga ner erat Brie skägg brutala fjanteri ?

alwaysCrash sa:
asså dehär är de töntigaste som har hänt sverige, om inte hela världen..

kan ni inte bara lägga ner erat Brie skägg brutala fjanteri ?
alwaysCrash - Never Shave ok??????

Du är sååååå Skaggalyzed!!!!!!!!!

Ny fas.....

Att det aldrig tar slut........ Suck......

Skidor, Skägg och trasiga trapetzmuskler.....
Jeffa

Senast ändrad:
Av någon anledning dök ämnet upp i skallen på mig såhär över ett år efter att sista inlägget lades.

Hur gick de egentligen för alla skäggdyrkare? alla ni som känner er träffade kan väl helt enkelt ge en recension av ansiktshårets befriade växtlighet och gärna med bildbevis, även om nu ett år är en lång tid så bör de störta dyrkarna fortfarande ha kvar sitt skägg. tycker man ju. :)

Jaaa, brie att det här togs upp!!! fram med bilder, hur ser ni ut skäggdyrkare!!! :D

Ser fortfarande ut som när jag skaffade mitt skägg första säsongen 98/99...
Kanske bara en aningens tjockare och lite snyggare.

Brutalt att denna tråd aktiverats igen!!!
Blir tårögd!

Sky är borta. Om någon pratar med honom så be han ringa mig. Vi måste hitta honom!!! Om alla här inne gör allt för att få tag på honom så kanske.

Hittelön utlovas!

Vi måste faan se till att komma till skott med detta snart!!!!

Tyvärr har den fysiska manifestationen, av skäggets varande, eller snarare mitt skäggjag, lämnat mig. Men den själsliga resa som skäggjaget bjudit på har förstås lämnat oerhört starka minnen och jag vill nog påstå att jag vuxit som skägg.

Skäggout

Dags att aktivera denna storartade tråd!
Förstå min glädje och förvåning när till och med Aftonbladet har börjat belysa ämnet med hjälp av en hollywood-hunk...

skägglänk

I am Skägg

Underbart med ett nyvaknande av denna eminenta tråd! Har efter ett års konstant rakande i lumpen nu börjat få en hyffsat respektabel skäggväxt för min ringa ålder, mitt ljusa hår till trots! Vet inte riktigt om jag kommer anlägga storprojekt från skrivande stund, men inför varje skidvecka/tillfälle garanteras grov ansiktsbehåring!

Skidåkning kräva dessa utseenden!

för att komma i rätt sinnesstämning inför det här med skägg tycker jag att alla ska se ben och gunnar ett antal gånger innan säsongen drar igång på allvar.

Utdrag ur Svenska Brottningsförbundets hemsida ang regler
§ 5 KLÄDSEL
Vid början av varje dag måste alla tävlande vara välrakade, eller ha skägg av flera månaders ålder.

Hahahaha!

Ni som ska säsonga/buma i år och tänker anlägga säsongsskägg/bumskägg får gärna fotografera skägget (med en mindre snödriva i) och skicka till skäggsidan...
Berätta gärna vart skägget säsongar och vad som är bra med just det stället.
Alltid kul att få höra lite rapporter om olika ställen.

Jag skulle gärna skicka in en bild men jag har en sån himla seg skäggtillväxt. Använder rakhyveln max 1 gång per månad alltså och då är det inte så myket som rakas av.
Skam på mig alltså, en tomte utan skägg.... inge bra...

skywalker1976 sa:
§ 5 KLÄDSEL
Vid början av varje dag måste alla tävlande vara välrakade, eller ha skägg av flera månaders ålder.

Hahahaha!
Haha, nästan diskriminerande... det bryter ju ner skäggodlare i samhället. Ingen brottare som inte redan har ett skägg kan ju börja odla ett utan att ge upp sin karriär som brottare?

med skägget i brevlådan...

felix sa:
skywalker1976 sa:
§ 5 KLÄDSEL

Hahahaha!
Haha, nästan diskriminerande... det bryter ju ner skäggodlare i samhället. Ingen brottare som inte redan har ett skägg kan ju börja odla ett utan att ge upp sin karriär som brottare?

med skägget i brevlådan...
Hahaha... You got a point!!!

jag märker sakta men säkert av att detta skägg sprider sig över hela ansiktet, och inte längre bara överläppen!

det är med glädje jag tar fram rakhyveln när det är dax!

så jag känner att min framtid som skäggodlare ännu inte är helt körd, utan det finns en chans!

har undertiden övervägt att dra på en rejäl mustach istället... då det inte behövs lika lång tid, då tillxäten på överläppen överträffar kinderna!

mera ansiktshår åt folket

Det var en förälder till barn på skolan jag jobbar som berömde mig för mitt skägg här om dagen...
Borde man inte tilltala Skägget istället och berömma Skägget i sig och dess hakparti/kind det sitter på? Lite skäggiga funderingar bara...

Victors sa:
Skywalker, på ett ungefär hur lång tid tar det att odla en skepparkrans?
Jo vid din ringa ålder kan det ta sin tid.
Tillsammans med arv, miljö och rätt inställning kan det gå hyffsat fort.
Det gäller att ha en djupt grundad trygghet till sin egen skäggväxt och ett gott förtroende till sitt skägg/sitt kommande skägg!
Du måste vara ditt skägg troget och inte vara ditt skägg otroget.
Det allra viktigaste i ditt odlande är att komma ihåg följande.
"Du väljer inte ditt skägg, skägget väljer dig"!
Summa sumarum. Det tar den tid det tar och skynda långsamt.
Tålamod min vän, ha tålamod... Det är det värt.

Tillbaka
Topp