Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sant, tänkte inte riktigt på det. det är ju inte så kul att köpa en jacka för 4 000 och sedan växa ur den. Men som sagt, kanske är det inte så konstigt ändå. Men det är ändå mycket påengar...jjosefsson sa:Visst är man 14 år och fortfarande växer är det mycket
Har man växt färdigt är det helt ok med 4000 papp
Det är alltid svårt med kläder, hur som var jag i Serra med UCPA och hade en gammal skitjacka på mej och fick liggai sängen i två av 6,5 skiddagar...då kan man säga att jag ångara att jag tänkte som Stig helmer..men den duger till mej....visst har Bergans Hellyhansen och Haglöfs bra grejor..men här är mitt tipsjeppor sa:Är ute efter en skaljacka som får kosta ca 3000-4000kr. Kommer använda den mest till skidåkning.
Har ni några tips?
Hur lång är årets Heli i XXL? :lol:PNyberg sa:Ja om du vill ha ett skal som håller så är mitt tips att hitta ngt i gore-tex Pro-Shell. Jag gillar min Peak Performance Heli Alpine jkt sjukt mkt då fickor och allt är väldigt genomtänkt (är dock aningen korta så sålde min L jacka för att ge plats för en XXL till vinter...jo..den ska va baggy :P Är sj 187cm 85kg)
"Den fattige har inte råd att köpa billigt"Frostyz sa:tycker 3,4 tusen är ganska mycket för en jacka jag. Skulle aldrig köpa en för mer än 2 000 för då känns det som bortkastade pengar. Visst, man säger ju att kvalite kostar men ändå. Känns det inte lite onödigt att punga ut nästan 4 000 på en jacka.