H
hultet
Guest
Skäms ni inte?
Du har rätt i att jag är OT. Sorry för det!balanselius sa:detta är OThultet sa:Nu vänder jag nog allt tillbaka frågan till dig. Såg att du varit inne och skrivet i en nystartad tråd kring vilka skidor någon skulle köpa. Nu är det möjligt att personen inte fått med all information du behövde för att rekommendera ett par skidor till honom/henne, men det fanns ingen anledning för dig att vara otrevlig. Tala istället om vilken info du behöver. Alla kanske inte har lika god koll som du och det är kanske därför vi ibland ber om hjälp? (Dessutom var personen som startat tråden inte särksilt gammal..)
Men grejen är att om du inte har koll så hjäper ett forum dig ännu mindre för då vet du inte vilka råd som är bra eller som lurar dig. Jag var inte otrevlig för att vara elak utan jag var ärlig för att hjälpa, att komma med rekommendationer till någon baserat på bristfällig information , det hade kanske varit trevligt men inte alls hjälpsamt. jag gav personen det bästa råd han kan få , att gå och bilda sig en EGEN uppfattning.